İtiraf :(

Nisan 29, 2010


He canım, tamam itiraf ediyorum, hırslıyımdır ben.

Kıskancımdır da.
Bir sürü izleyicisi olan, deli gibi yorum yazılan blogları kıskanıyorum anacım, işte o kadar.

Ay itiraf ettim, rahat ettim.

Oh...

Nereden mi çıktı.

Aklıma geldi şöyle her hafta bir etkinlik düzenlesem de gelenler de katılsa diye.

Sonra dedim ki kimse olmayacak şimdi, ben öyle kendi kendime konuşacağım yine.

Boşverdim.

Oradan çıktı işte.

Uzayıp kısalmayan kendi halinde BİR blogdan herkese günaydın.

Harika bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Canım benim yaa:))
    Yorum elbette önemli,hoşa giden insanı yazmaya teşvik eden bir durum...
    Ama okuduğu halde yazmayanlar çok fazla ne yazık ki:( Bu okunmadığın anlamına gelmiyor yani:))

    Ben şahsen seni -kendiminde anlayamadığı bir yakınlık duygusuyla?-zevkle okuyorum,ayrıyeten ses veriyorum:))

    İzleyici sayısına ise hiç takılma misal 300 izleyicin olsa ne olacak?Yorum yazan topu topu 5-10 kişi:))
    Sanırım gözetlemeyi ve sessizce izlemeyi seviyoruz biz toplum olarak:P
    Bu arada ne etkinliği düzenliyorsun merak ettim?

    Ve son olarak;
    Günaydın:))

    YanıtlaSil
  2. Handancığım senin sabah sabah kendini üzesin mi geldi?
    Günaydın öncelikle..

    YanıtlaSil
  3. Handanım yaa tembeller grubunda olduğumu biliyorum ama ben seni çok seviyorumm....

    YanıtlaSil
  4. ben de seni seviyorum:))illaki deli gibi yorum yazmak mı gerek?

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Handan,

    Çok yorum almak, çok izleyicisi olmak hoşa gitse de her zaman çok iyi yazıyor anlamına gelmiyor.

    Benim hayranlıkla izlediğim birkaç blog var, gerçekten hem çok birikimli hem de çok güzel yazıyorlar. Ancak bir iki kişi yorum yazıyor, izleyici sayıları da az...
    Bu onların değersiz olduğunu mu gösterir sence?

    Zamansızlıktan bazen yazamıyoruz, bazen ne diyeceğimizi bilemiyoruz, ama okuyoruz.

    Yazılarını okumayı seviyorum ben, lütfen yazmaya devam...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Handancım,benden de sana bir itiraf şu izleyici zımbırtısı çıktığından beri mertlik bozuldu.O saçma kutucuk için insanlar o kadar salakça şeyler yapıyorlar ki?
    ona takılma gerçek değil inan bana.
    Bence asıl önemli olan iyi ve kötü günde birşeyler paylaşabilmek.Herzaman yorum yazamasakta kimin ne yaptığını biliyoruz.
    Kocaman sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
  7. canım seni çookkkk seviyoruz biz :) bakma ben tembelim bu aralar bir varım bir yokum ama gözüm hep üstünde :) ona göre :)

    YanıtlaSil
  8. Deli :P
    Sessizce gelip bakıyorum..Seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel çok mutlu bir blog burası Handan ablam. Uzayıp kısalmayan ne demek.

    Bu blog benim için ulu bir meşe gibi bazen, seyrek de olsa zaman zaman gelip gölgesinde ferahladığım, altında yatıp yapraklarının dallarının arasından göğe baktığım bi yer. Hep yüzümde bir tebessümle ayrıldığım.. ;)

    YanıtlaSil
  10. canım benim seninde yorumunda ddiğin gibi kızım o günlerde tam 3 adet azı dişi çıkarttı bir taneside yolda :) bu arada yazındaki kıskançlıkların aynısı sanıyorum tüm bloggerlerde vardır az biraz :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de yorumsuzlar takimindanim ama okumuyorum degil. :)

    YanıtlaSil