~

Nisan 15, 2010


Hem erkenden yatıp ayakta uyuklamamak hem de geç vakitlere oturup gecenin güzelliğini yaşamak istiyorum.

Hem erken kalkıp yürüyüşe çıkmak hem de yatakta uzun uzun tembellik yapmak istiyorum.

Hem arkadaşlarımla buluşmak hem kendimle başbaşa kalmak istiyorum.

Hem evimin keyfini çıkartmak hem kendimi dışarı atmak istiyorum.

Hem herşeyi yapmak hem hiçbirşey yapmadan durmak istiyorum.

...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Bu sıralar ben de öyleyim...

    YanıtlaSil
  2. Ne yapacağız bilmem :)

    YanıtlaSil
  3. işte bunlar benım duygularım.resım super.

    YanıtlaSil
  4. Dolunaycım sen mümkün olduğu kadar sessizliğin tadını çıkartmaya bak :)
    Teşekkür ederim, her sene bu sazları çekmek için uğraşırım ama henüz "işte bu" dediğim şeklini çekemedim. Belki bir gün o da olur.

    YanıtlaSil