Bahçede

Nisan 12, 2010

İnsan sıkıldıkça bahçeye atmalı kendisini. Hele bu mevsimde mutlu olmamak mümkün mü her yer renk cümbüşündeyken.



Bütün bu güzelliklerin hepsi gözümüzün hemen önünde :)



Gel keyfim gel :)



Biraz da hayvanlar alemine gidelim. Yeni yavrular var yine bahçede. Pek fazla hayvan düşkünlüğüm yoktur ama bunları ben bile sevmeden edemedim :)




Bunlar erkekler.


Bunlar da kızlar :)

Gamzecim hafta sonu kulaklarını çınlattık bol bol. Şimdi burada olsa cebine atıp giderdi yavruları dedik :D


Herkese günaydın...

Güzel sürprizlerle dolu bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. çok şirinler handan yaa:))

    YanıtlaSil
  2. Sana da günaydın Handan'cım:))
    Fotolar şahane:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fotoğrafardı içim ısındı...ben de kendime yei bir çilek fidesi alacağım...
    köpeklerden korkaırm bilirsin,anlatırım hep ama bunlar çok minik ve çok güzel görünüyorlar.enim yerime de sever misin? :)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Bahar ve getirdiği mutluluğu çok güzel anlatmışsın.Ne güzeller....

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar heryerde kendini belli ediyor işte...
    Kızlara bayıldım ben.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Banu :)

    Geçen gün pazardan çilek aldığımda kulaklarını çınlattım Bibis :)Bunlar korkulacak gibi değiller, ama erkekler boylarından büyük havlayarak çok komik gözüküyorlar :D

    Baharın kendisi o kadar güzel ki Melek :) (Gerçi benim sevmediğim mevsim yok ya . Ama en renklisi bu kesin :)

    Pek nazlılardı İçim :) Diğerleri ciyak ciyak bunlar masum masum toplaşmışlar :)

    YanıtlaSil
  7. bir çilekde hatırlanmak ne kadar güzel...çok mutlu oldum...

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil