Sabah

Nisan 16, 2010


Bu sabah erkenden yürüyüşe çıktık çocuklarla. Biraz yürüdükten sonra ekmeğimizi alıp eve dönelim dedik. Ekmek nasıl güzel. Hemen eve gelir gelmez arasına peynir koyduk, yedik. Sonra da çocuklar fırına yakın bir evin hayalini kurarken ben de iyi ki öyle bir yerde oturmuyoruz diye şükrettim :D

Kahvaltıdan sonra uzun bir süredir ertelediğim ütüyü yapmak için yatak odasına gittim. Arka bahçe dün traktörle sürüldüğü için bütün kuşlar orada yerde zıplayarak dolaşıyorlardı. Cıvıl cıvıl sesler eşliğinde yaptım ütümü. Tabi şimdi güzel , bir iki hafta sonra ben bahçeyi ekince artık elime tabancamı alıp alıp arka balkondan ateş ederek onları uçururum sürekli :) (Yok, gerçek tabanca değil, havalı tabanca, içine birşey koymadan ateş edince güzel ses çıkartıyor. Kargaları kaçıran tek ses de o.)

Bu arada leylekler de gelmişler :)

İşte böyle arkadaşlar.

Herkese günaydın.

Unutmayın bugün Yaşasın Cuma :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Günaydın canım benim:)
    O ateş etme işini sevdim,bir şeye kızınca çık sık bir iki el oh rahatla...
    Sorarlarsa da dersin;
    Karga o karga:PPP
    Öperim seni:)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet bu çok iyi bir fikir Banucum, hep kargaların yüzünden :D

    YanıtlaSil
  3. ıyı haftasonları dılerım.

    YanıtlaSil
  4. Sana da iyi haftasonları canım :)

    YanıtlaSil