Objektif Olalım

Nisan 01, 2010

Çok sinirlisin. Sürekli parlıyorsun. Başına ağrı giriyor. Sinirlendiğin şeyler de aynı. Kimsenin değişeceği de yok.

Çok bayıksın. Sürekli yatacak yer arıyorsun. Hiçbir işin bitmiyor. Sonra da işler var diye canın sıkılıyor.

Çok şişkosun. Eline ne geçerse yiyorsun. Kalkıp iki hareket yapmak da yok. Her sene aynı terane.

Çok kaybolmuşsun. Ne aradığını ne bulduğunu bilmiyorsun. Bir tatminsizlik sarmış her yanını.

Onun dışında harikasın, diyecek hiçbirşeyim yok :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. :)))) valla süpersin ne diyeyim. bende kursu astım bu sabah. hoca aramadan gidiyim bari kalkıp:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın :)Gittin mi bakayım kursuna Katrecim ?

    YanıtlaSil
  3. gittim gittim ve hoca fırça çekti 15 nisana yeni hiçbişey üretmediniz diye :))sergi varda gene. iyi alıştı bu hocada yaa

    YanıtlaSil
  4. Yok ben kendimden bahsediyorudum Banucum :D

    Katrecim boş durmak yok, üretelim :D

    YanıtlaSil
  5. O halde Ajda Pekkan'la birlikte ne diyoruz :)
    "Çok güzeli gördüm ama yok sende,
    Çok fazla, yedi harika var senden yok başka"
    :))

    YanıtlaSil