><

Kasım 27, 2007


Harika bir yağmur yağıyor dışarda. Penceremin önünde keyif yapıyorum .
Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Gerçekten harika bir yağmur yağıyor,bende bu sabah adım adım trafikte ilerlerken aynı keyfi yapıyordum :P

    YanıtlaSil
  2. Günaydındırıdımmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Gülçin :) O da güzel birşey neden öyle diyorsun :D

    Günaydın Aylin. Ay dünden beri yine kapıların kapanmış. Gidip cimvedaisy de söyleneyim dedim. Yazdıklarımı gönderemeden elektrik kesildi. Aç kızım şu yorumlarını fena olacak bak. Tı tı tı... (Tehdit)

    YanıtlaSil
  4. günaydın diyecek oldum saat 19.16 olmuşken...

    YanıtlaSil
  5. Handan günaydın:)))Çaya gelseneee...

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Joone :)

    Hemen gelirim ikiletmem Katre :)

    YanıtlaSil
  7. ay yok şimdi böleler takılıyorum.tehdir etme beni, tehdit ederim seni. yarın biloomu ters çevirmeyi düşünüyorum. tersten yazmayı denicem şimdi.
    günaydım ayrıca. ama ben ayamadım daha. bi kahve daha içecem.

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Aylin. Tehditi mehditi göstericem ben sana. Sen bir uyan da gel hele :)

    YanıtlaSil