Dün Gece

Kasım 13, 2007

Dışarıda rüzgârın önünde hiçbir şey duramıyordu. İçerde ben ayaklarımı uzatmış örgü örüyordum. Vazoda rengârenk çiçeklerim. Başucumda sıcak çayım. Yanımda sevdiklerim. Çocuklarımın odalarından gelen sesleri TV nin sesini bastırıyordu. Ekranda insanlar savaşıyordu, ölüyordu. Fırtınadan kayıklar batıyordu. Kimileri yaşlanmamak için servetler döküyor, kimileri çocukluklarını yaşayamıyordu. Dışarda rüzgârın önünde hiçbir şey duramıyordu.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Handan süpersin yaa:))Bahar gelmiş buraya. Çok sevdim. Çok güzel olmuuuşşşş...

    Örgü mü dedin? Ben de bitireyim artık örgümü bari:))

    YanıtlaSil
  2. Yeni sayfanız gerçekten çok güzel olmuş. Cıvıl cıvıl.....
    İçeride herşey iyi güzel de ....
    Acaba biz , o rüzgarın önünde ne kadar durabiliriz?
    Fazla mı kötümser oldum ? :((

    YanıtlaSil
  3. Handancım, sayfana bahar gelmiş kışa inat.
    Gerçekten çok iç açıcı.
    Bir de şu cıvıl cıvıl sayfaya uygun bir müzik bekliyorum senden:))
    İstek yaparım ama, çok oldun ama! diyeceksin diye korkarım valla:))
    Bu arada yazın gerçekten harika olmuş.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Katrecim:)

    Sağol Ozii. Çok kötümser olmayalım ya, neler atlattı bu ülke.

    Le jardincim canım, sana gelip yorum yazmaya çalıştım sabah ama beş defa o kelime doğrulama işlemini geçemedim. Kaldırsana o şeyi oradan :) Müzik istekleri kabul edilir. Kahveye de her daim bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ya kayboldu yazdığım yorum.çiçeklerini çalacam demiştim.daisy henden olmuş birisi. hıh

    YanıtlaSil