Koş Lola Koş :)

Kasım 28, 2007

Tamam paniğe gerek yok.

Saat ona geliyor. Onbirde öğle yemeği hazır olmalı ki servise yetişelim. Sürekli öksürüp burnu tıkanan küçük oğluşumu okula bırakmalıyım. Okul açıldığından beri henüz tezgâhın üzerindeki şurup şişeleri kalkamadı bir türlü. Sonra dönüp pazara uğramalıyım. 30 çocuğa elma alıp oradan tuzlu pasta bulabileceğim bir pastane keşfedip onları da yüklendikten sonra yeniden okula dönmeliyim. Artık elmaları nasıl yıkarım da veririm orası meçhul. Sonra yeniden pazar. Alış veriş. Saat üçteki vasıtayla eve dönüş. Yarım saat sonra tekrar çıkıp oğlanı okuldan almaya gidiş.

Bu arada sağ kulağım tıkalı. İtinayla öksürüyorum.

Tamam tamam paniğe gerek yok.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Geçmiş olsunnn..
    Bu koşturmaca hayatımızın her anında yok mu sanki?... Hep bir şeyleri yetiştirme telaşı içindeyiz.
    Ayrıca ziyaretin için tşkler... Görüşmek üzere kolay gelsinn....

    YanıtlaSil
  2. sen gidip başka eczaneden alırsan ilaçlarını iyileşmezsin tabii. bozuktur o ilaçlar. allam allam blogdan çevre yaptık ama yine de müşteri portföyümüsü genişletemedik.
    ben de gribim. ama ilaç içmiyom. satacam ben bunları. sermayeyi içemem şekerim.

    imza:mağdur bi sağlık personeli

    YanıtlaSil
  3. bu arada geçmiş olsun. GEÇMİŞ OLSUN.çemkirmekten onu demeyi unutmuşum.

    imza: az öncekiyle aynı sağlık personeli

    YanıtlaSil
  4. İLAÇLARI BENDEN ALAYDIN ŞİMDİYE KADAR HÖNKÜRMEN VE TIKSIRMAN GEÇERDİ GERÇİ AMA hadi neyse.. hıh!

    YanıtlaSil
  5. KULAĞINA GLİSERİN DAMLAT. GÜNDE 4 KEZ 6 DAMLA.
    OLMAZSA LAVABO POMPASINI Bİ DENE.

    şimdi huzurundan çekiliyom görevimi yapmış olmanın haklı gururuynan.

    YanıtlaSil
  6. üüüüüfff geçmiş olsun Hadan yaa..Baksana sen benden de beter yoğunlaşmışsın ne olacak böyle? Yahu senin çay içmeye bile zamanın kalmamış:)) Yine de gel sen:))İkindi çayı yaptım geeeelll:))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Ozii. Ben seni ziyaret mi etmişim? Nerde olduğunu bile bilmiyorum ki :)

    Kızım geldim sana bana ilaç yolla diye, kapı duvar yazacak yer yok. Döndüm boynu bükük. Yok canım gliserin falan damlatmadım. Gittim bi hastaneye, kulak içi elektrik süpürgesi vardı. Ne varsa çekti, açıldı kulağım. Yaa, kuru temizleme yapılıyormuş kulağa da haberimiz yok :)

    Günaydın Katre :) Çay için daima vakit bulunur :)

    YanıtlaSil