Yürüyüş

Kasım 26, 2007

Uzun bir süredir sabah erkenden kalkıp yarım saat yürümek istiyordum. Dün gece yatarken saati biraz daha erkene mi kursam diye düşündüm. Sonra neyse dedim, uyanabilirsem yürürüm. Uyanabildim işin enteresan tarafı. Hemen müziğimi alıp dışarı çıktım. Küçük bir yürüyüş parkuru var sitenin bahçesinde. Bir tarafta gün doğumunun pembe sarı renkleri. Diğer tarafta pırıl pırıl bir aydede. İnsanı zinde yapan bir hava. Kulağımda güzel şarkılar. Gülümseyerek eve döndüm. Keşke her sabah yapabilsem böyle.

Herkese günaydın. Huzurlu , sağlıklı, mutlu, nefis bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydın handan :) ne güzel başlamışsın haftaya.

    YanıtlaSil
  2. Hımmm..Handan aşmışsın kendini:))

    YanıtlaSil
  3. canımmmm bende anında olmak iserdim. seni seviyorum bitanem. kendine iyi bak.selma

    YanıtlaSil
  4. merhaba handannnn :))))))))))) nasıl güzel bir blog olmuş burası :)) ben de istiyorum aynısından :))))))) içim açıldı valla :)) bende mi bir değişiklik yapsam yahu :))) valla kara kara yüreğim daralıyor blogumdan kesin ondan gelmiyorum ben buralara :))) cıvıl cıvıl bir günün olsun öpeerimm seni enn sıcağından :))

    YanıtlaSil
  5. Zehracım seni görmek ne güzel. Şablonu değiştirme zamanımı düşünürsek, uzuuuun süredir olmadığın belli :)

    Günaydın:)

    YanıtlaSil