Hadi Beni Güldür Biraz

Ekim 19, 2006


Ogün Sanlısoy'un bu nefis şarkısı burada, sizlere bayram armağanım olsun :)

Eee, ben geldim, hoş geldin yok mu?

(Şarkının sözlerine baktım da , "ısdırap" ne demek bilmem, kopyala yapıştır yaparsan böyle olur, ama bir daha uğraşamayacağım, idare ediverin. )

(Kendi kendime konuşmuyorum di mi? Hâlâ birileri var orada di mi?)

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. guzel bir parca, bu arada yaşasın korsan :)

    YanıtlaSil
  2. özlettin kendini. biz seni hoş bulduk, sen hoş geldin mi?

    YanıtlaSil
  3. Emre gerçekten de güzel bir şarkı . TÜrk şarkıcıların beğendiğim albümlerini almaya çalışıyorum ben yine de, ama yabancılar için yaşasın korsan :)

    Hoşbuldum Vişne.

    Valla anonymous, hiç hoş gelmedim, istemiyorum ben isimsiz yorum falan. İsmini yazmayan yorum da yazmasın lütfen.

    YanıtlaSil
  4. canımmmmmmmmm handann hoş geldinn :))) eski günlerdeki gibi ohh ne güzel ya..artık hersabah seni okur ve güne güzel başlarız :) canım handan senin ve ailenin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım.. kocaman öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
  5. Ablaaa. Canim ablam benim. Ozlemisim seni. Muck Muck.

    Kursad

    YanıtlaSil
  6. Zehracım senin de bayramın kutlu olsun. Eskisi kadar sık yazmayı düşünmesem de -belli de olmaz tabi-şimdilik buralardayım:)

    Oooo ablasının biricik kardeşi de gelmiş :) Ben de seni öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  7. oley handan hanım dönmüş

    özlettiniz kendinizi ve hoş geldiniz.

    bu şarkıyı ben de çok seviyorum.

    neslihan

    YanıtlaSil
  8. unuttum bu arada da iyi bayramlar

    neslihan

    YanıtlaSil
  9. canımın içi nice güüzell bayramlara :)) hep birlikte ii gecelerr..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Neslihan. (Bu arada çatlayacağım meraktan hangi şubedeydin sen ?)

    Zehracım sana da iyi bayramlar. Ben annemin yanına geldim pek mutluyum, dönüşte yeni yazılarım gelecek umarım.

    YanıtlaSil
  11. merhaba handan hanım

    şubeden değil teftiş kurulu neslihan. sizlere telefon bağlayan.

    YanıtlaSil
  12. amanın amanınnnnn, kimler gelmiş.
    HOŞGELDİİİİN :)

    YanıtlaSil
  13. aman da aman, hocamız geri dönmüş:))
    Handancığım , senin sayfanda gezinmeyi, yazılarını okumayı öyle özlemişim ki...
    Bu arada mail in de gelmez oldu diye hayıflanıp, sayfana bu nedenle ziyaret etmiştim. Ama yeni yazını görünce inan çok sevindim.
    Hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  14. Neslihan Hanıııım :) Bir anda "Neslihan" "Neslihan Hanım"a dönüştü yalnız ha ha ha :)Öpüyorum sizi kocaman. Ne güzel günlerdi kuruldaki günlerim, düşündükçe içim sıcacık oluyor.

    Hoşbuldum Gece :)

    Le Jardin, bilgisayarım göçtü ondan yoktum canım. Gerçi hâlâ toparlanamadı ama umarım olacak yakında.

    YanıtlaSil
  15. hatırladığınıza sevindim o günleri bende özlüyorum ama beyoğlundaki binayı, sizleri, kızları (görüşsek bile) o zaman herşey daha güzeldi kızlar da öyle söylüyor zaten. ama şimdiki yerlerini görünce iyi ki ayrılmışım diyorum çünkü öyle kocaman binalar bana sevimsiz geliyor. yeniden yazılarınıza döndüğünüz için gerçekten çok sevindim. görüşmek üzere. :))

    YanıtlaSil
  16. Handan inanamıyorum ya,sayfanı bir tıklayayım dedim o da ne geri dönmüşsün.Çok sevindim.

    Tekrar hoşgeldin :-)

    YanıtlaSil
  17. Evet Neslihan Beyoğlun'ndaki o binamız çok güzeldi bence de. Daha sıcak bir havası vardı.

    Geldim Nilüfer :) Hoş buldum :)

    YanıtlaSil
  18. Handan merhaba. Ben sayfanı sürekli ama sessiz takip eden biriyim. Sayfana tekrar yazmaya başladığını bugün farkettim ve çok sevindim. Birikenleri okumak çok keyifliydi. Hoşgeldin tekrar:)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim Kelebek , hoş buldum :)

    YanıtlaSil