54+1 :D

Ekim 13, 2024







 




Dünden kareler .

Sabah Metehan annemle bana kahvaltı hazırladı. Ona şımardık biraz.

Sonrası testembel geçti .

Ana kız evde bir o yana bir bu yana attık kendimizi. Bilardo turnuvası finali izledik ki beş saat sürdü :D

Öğlen Can geldi uçuştan. Mahalledeki İtalyan restoranında yer ayırttı akşam yemeği için. Herkes özel günlerde mideme çalışması gerektiğini öğrenmiş :D

Ana kız balkonda çay keyfi, tırnaklara oje sürme, azıcık makyaj yapma falan filan derken akşamı ettik. 

Akşam dışarı çıkar çıkmaz yağmur yağmaya başladı :D Neyse o arada çamaşır asıp kurutmayı başarmıştım ben.

İşte böyle bir gündü. 

Şu aralar karman çorman geçen, soru işaretleri, tadilatlar, aksilikler, boynum, omuzum falan karmaşalarının arasında küçük bir vaha gibi oldu. 

Dünya üzerindeki elli beşinci yılıma adım attım. Bu yılın sonunda gördüğüm 55 değişik yerin fotoğrafını paylaşmayı hedefledim. Yeni mekânlar, sergiler, yollar, şehirler. Ne bileyim arka sokakta yeni açılan fırın bile olabilir. Bakalım başarabilecek miyim. 

Şimdi cadılar bayramına odaklanmalıyım. Zira başka şeyleri düşünmek istemiyorum.



Benzer yazılarım

2 Yorum

  1. Sağlık, mutluluk, keyif ve huzur dolu nice yılların olsun:)

    YanıtlaSil