Elli Dört

Ekim 12, 2024

 "Bu sene önümde yeni bir yol açılmayacak, biliyorum ama içinde yürüdüğüm yolun tadını daha çok çıkartıp daha farkına varıp da yürümek istiyorum. Yirmili yaşlarıma dönmem imkânsız ama o yaşların heyecanı, merakı ve enerjisi beni sarıp sarmalasın istiyorum. Yeni yerler göreyim, yeni şeyler öğreneyim, yeni tadlar alayım. Bu arada içime yolculuk yapayım, kendimi bulayım istiyorum. Her sabah yüreğimde bir istekle uyanıp her akşam huzurla yatayım , sevdiklerime sarılayım, uzun sohbetlerle mutluluk duyayım. Bol kahkahalı, müzikli, danslı cıvıl cıvıl yaşayayım istiyorum. Yüreğimin sesini duyup anlayayım, kimi zaman çekip gideyim kimi zaman durup bakınayım, dünya üzerindeki zamanımı doya doya geçireyim istiyorum. 

O zaman, perdeeee.."

Demişim geçen sene ...

Ve hayat bana kaç yaşımda olursam olayım önümde yeni yollar açılacağını gösterdi  :)

Bu senenin özetinin ortasında dans var. 

Ve daha pek çok yaşadığım ilk var.

Yaşamak acı tatlı bir macera. Acı kısmı tatlı tarafı anlamamızı sağlıyor sanırım. Aksi halde her şey sıradan olacaktı.

Bakalım yeni yaşım bana ne güzel sürprizler saklıyor :)


İyi ki doğmuşum.

Benzer yazılarım

1 Yorum