Oradan Buradan

Ocak 20, 2023


Kaynar suya kakao karıştırdım, sanki tatlı bir şey içiyormuşum hissiyatındayım.

Battaniyelerimiz dün akşam birimizin film izlediğini birimizin kitap okuduğunu anlatıyor.

Kenara çekilmiş sehpalar sabah spor yapıldığının göstergesi.

Elbette ki balkon kapısının tülü açık, sürekli açılıyor o kapı zira .

Az sonra yürüyüşe gideceğim. Yarın misafirim gelecek, yufka alayım. İşim çok bugün.

Gece uyku tutmadı , ihtimal öğleyin sızarım bir köşede .

Kitabım çok güzeldi, elimden bırakamadan bitirdim. Ne zamandır bu duyguyu özlemişim.

Bugün Can vereceğim eşyaları yerlerine ulaştırsa ne güzel olurdu. Verdim verdim bitiremedim eşyaları. 

Şimdi şu koltuktan kalkabilirsem dışarı çıkacağım inşallah bakalım. 

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Gazanız mübarek olsun öyleyse... :) Evdeki yaşanmışlık duygusu çok güzel, bizde de var bir yaşanmışlık ama korkunçlu bir durumda önümüzdeki günlerde anlatacağım inş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bekliyorum derken, gidip bloğuna bakayım yazmış mı diye bloğuna geçtim. Ay ben seni izlemiyormuşum, aaaa. Şu bloğuma gelip iç döküp gitmekteyim sanırım uzun zamandır, kendimi ayıpladım.

      Sil
  2. Kolay gelsin, misafirlerinle güzel saatler...

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Eve yerleşme işi bitmiş ve ev hayatı start almış durumda. Alışkanlık mı nedir? Geceleri hep uykusuzluk çekiyoruz. Sabah da erken uyanıyoruz, ondan sonra gündüzler de işkence oluyor.
    Kolay gelsin . İyi ağırlamalar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür hayat start almış durumda Recep Bey.

      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Kitaplar da görseller de şahane :)

    YanıtlaSil