Canım Kardeşim

Ocak 12, 2023

Babam bana "oyuncağım, oyunum" demişti ya sen de benim için öyleydin, kardeşlerin en güzeli. Ne dünyalar kurduk birlikte, ne güzel oyunlar oynadık. Sonra büyüdük. Büyüdük ama sımsıcak çocukluğumuz hep bizimle kaldı.  Hâlâ birlikte yapabildiğimiz ne çok şey var. Sulu bisküviler yerini pastalara, iskâmbil kâğıtlarından yapılmış yollar gerçek yollara, kasetlerdeki şarkılar konserlere taşındı. Ve hâlâ kardeşim olduğun için o ilk günkü gibi çok mutluyum. Sen olmasan ne kadar büyük bir boşluk olacaktı hayatımda. Beni abla yaptığın için, hep yanımda olduğun için, ne zaman ihtiyacım olsa arkamda olduğunu hissettirdiğin için,  birlikte gittiğimiz sinemalar, konserler için, bana aldığın kasetler için, sevgi dolu yüreğin, yaratıcı zekânla hayatımıza kattıkların için, kahkahalar için , sürpriz seksenler partisi için ve tabii ki o domatesli kahvaltı için ve cetvel için teşekkür ederim. 


İyi ki doğdun Ömer Kürşad. 

Daha nice harika yılların olsun. 







Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Canım ablam, ne de güzel yazmışsın :) Altına imzamı atarım hepsi doğru!

    Belki birtek şey hariç. Hiçbir pasta sulu bisküvinin yerini alamaz.. Niyeyse sanki pötibör ve su kıtlığı varmış (halbuki o zamanlarda nispeten bol bulunan tek şey pötibör ve içilebilen musluk suyuydu) gibi onu tek bir bisküviden yapardın. Daha o zamandan "az olanın değerli olduğunu" çözmüş ve bu ultra ucuz malzemeli ama üretimi olmayan sulu bisküviler için beni ısrarlara sürüklemiştin :)

    Öpüyorum, iyi ki ebeveynlerine benim için ısrar etmişsin. Bak ne güzel yaşıyorum, oh dünya varmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha, unutmuşum, Kürşad ben :P

      Sil
    2. Hahahaha, bir dahaki doğumgününe sana özel sulu bisküvi yapıcam :D

      Sil
  2. Elmalı Pasta sulu bisküvinin yerini alsa da tadı başkadır o çocukluk mamalarının değil mi? Mutluluğunuz daim olsun.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de başka Makbule Hanım. Bizden de sevgiler :)

      Sil
  3. iyi ki doğmuş kardeşcağızın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar tatlısınız, ikinize de birlikte geçireceğiniz nice yıllar o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yıllara kardeşinle Allah bozmasın ağzınızın tadını. Pötibör bisküvi ve çay nasıl güzeldi o yıllarda. Şimdi kilo korkusundan abartmayalım diyorum ama arada bisküvili pasta yapıyorum yalan yok. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.
      Pötibör hâlâ en sevdiğim bisküvidir, tabi suda ezmeden :D

      Sil
  6. Ailedeki büyük çoğunluğun doğum günü aynı aya mı toplanmış ne. 🤭 Nice yılları olsun kardeşinizin, nice yaşlara. 🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem ve kardeşim ocak, babam ve ben ekim :D

      Teşekkür ederiz:)

      Sil