Aklımdan Geçenler

Ocak 14, 2023

Uzun ve sıkkınç yazı yazmıştım sonra kendim sıkıldım o halimden, amaaan bırak dağınık kalsın.

Herkesler uyuyor, arada apartmanın merkezi ısıtma sisteminin sesi geliyor sanki geminin kazan dairesindeyim gibi :D Kahvemi içtim. Az sonra annemle parkta iki tur atarız. Dönüşte kahvaltı hazırlarım. 

Evdeki bütün fazla eşyalar işe yarayacakları başka bir eve gittiler. Ferahladım sanki. Bir ara oturup Metehan'a güzel bir gardırop modeli bulmalıyım. Beni mutlu ediyor böyle şeyler.

Bir de kendime çıtır çerez roman bulmalıyım, ağır geliyor kitaplar .

Aaa, artık yapboz da yapabilirim yeniden .

Akşama ne pişireceğimi de buldum.

Bilgehan'ın bir arkadaşı bundan önceki sitede yaşarken bizim yan binamıza taşınmıştı. Şimdi onların da kaldıkları bina yıkılıyormuş, bilin bakalım hangi siteye taşınıyorlar :D Geçen sefer pandemide pek ilgilenememiştim. Bugün onlara da birşeyler göndereyim, annesiyle tanışayım.

Hadi çıktım ben.

Ey menopoz gelgitleri sen beni yenemeyeceksin cicim :P




Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Seni yenemez o gelgitler Handan ❤️ Geldikleri gibi giderler :)
    Ben 33'ten sonra sürekli bir gelgit halindeyim. Üstüne bir de menopoz eklenince ne olacağım çok merak ediyorum :))))

    YanıtlaSil
  2. sen hareketli aktifsin menopoz da neymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de öylr düşünüyordum ama biyoloji ve kimya psikolojyi yerden yere vuruyomuş Deep:)

      Sil
  3. Ay Handan manzaran çok güzel. Havalar güzel çık gez seni hiç bir şey yenemez. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O doktordan bu doktora kontrol peşinde geziyorum Hülya :D Manzaram ilaç gibi :)

      Sil
  4. Sizden sonra hepimizde bir balkon sevdası baş gösterecek gibi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, çay ve balkon talepleri artıyor :D

      Sil