Bilgehan'ın Objektifinden Budapeşte

Ocak 08, 2023

 Bilgehan yanına eski Nikon makinamızı almıştı bu sefer. Onun ayarlarıyla oynayıp, ışık renk denemeleri yaptı. Bu arada bizi de çekmiş bol bol, herhalde Can'la en çok baş başa fotoğrafımızın olduğu tatil budur :) 

İlk fotoğraf ve ressam heykele bakarkenki fotoğraflarım en sevdiklerim oldu. Manzaraların ise hepsine bayıldım. Şimdi şarkı saklayacağım içlerine, en sevdiğinize tıklayıp kendi şarkınızı almayı unutmayın :)

























Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. 👍 Her biri ayrı güzel. 👏👏👏
    Alttan ikincisi favorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeugma. Ben de sevdim onu :)

      Sil
  2. Heykele bakarken, ve alttan ikinci pembe detaylı fotoyu en çok beğendim, ama hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Hepsi güzel,
    Fire Again ft. Ashnikko
    aldım kaçtım.

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim çocuk tipi bol fotoğrafını çeken tercihen de çok güzel 🤗 ne güzel gezmeler oluypr size 🤗 iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgehan eski makinaları bulup kulanmayı seviyor, sayesinde bizim de fotoğraflarımız oluyor :)

      Sil
  5. Gündüz çekimlerindeki renkler efsane. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırıl pırıl bir hava vardı, Bilgehan da ışık ayarları ile denemeler yapıyordu:) Teşekkürler

      Sil
  6. şarkımı almak için döndüm :) ve bahtıma çok sevdiğim bir şarkı düştü lenka -- enjoy the show :)

    YanıtlaSil
  7. "Imagine Dragons - Demons" çıktı. Çok severim.

    YanıtlaSil
  8. Bizim de çocuklar küçükken hiç birlikte resmimiz olmazdı şimdi çekiyorlar 🤣

    YanıtlaSil