Yatcaz Kalkcaz Yatcaz Kalkcaz Gidicez

Kasım 02, 2022

Bugün ev temizlendi. 


Yarın musluklar takılacak, yanlış gelen banyo dolabı değiştirilecek, çöp öğütücü için dolaba delikler açılacak, bütün bunlar yapılırken umarım ev fazla kirlenmeyecek.

Yarın perdeler de gelip takılacak. 

Yarın aynı zamanda taşıma şirketi gelip eşyaları toplayacak. 

Biz hangi eve ne zaman nasıl bakacağız bilmiyorum. Oysa bir gün sonraya şirketi ayarlasak mis gibi denk düşecekti ama neyse. Her şey denk düşecek şekilde ayarladıydık bunu da güya, bütün işler çift dikiş gidince kaldı işte .

Bugün temizlik için yardıma gelen hanımlarla yemek yerken kapı çaldı. Üst komşumuz kapıdan koca bir tabak kek ve poğaça getirmiş. Böyle komşular da olabiliyormuş ya , insan inanamıyor. 


Badana boya yamuk, eksikleri çok ama önemli değil. Yavaş yavaş tamamlanır. Buradan sürekli yakınıyor gibi yazsam da son bir ay uzun zamandan beri geçirdiğim en keyifli zamanlardandı. Koşturduk, düşündük, sinirlendik, kahkaha attık, hayal kurduk, alışveriş yaptık, yorulduk ama hiç sıkılmadık. Gecekondudan hallice bir evi adam ettik. Çok şükür sevdiğimiz şeyleri alabildik, keyfimizce düzenledik . Bütün her şeyin dört dörtlük olmaması sorun değil, bu bize yapacak, düşünecek yeni konular veriyor. Daha uzun bir süre orasıyla burasıyla oynarız artık.

Evi aldıktan sonra ilk gittiğimde yadırgamıştım. Ama şimdi her içeri girdiğimde içim ısınıyor. Bir de eşyalarım yerleşince çok daha yuva moduna girecek gibi .

Evet , benim şimdi kalkıp çamaşırları toplamam, bulaşıkları yıkamam ve evi son bir toparlamam gerekiyor. Pilim tamamıyla bitmeden o işleri de halledeyim bari.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Sağlıkla, huzurla oturun, güzelliklere vesile olsun...

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim canım, sağlıkla, huzurla oturun evinizde, hep mutlu anlarınız olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok kolaylıklar diliyorum sana. Tüm bu yorgunluğuna rağmen hâlâ umutla mutlulukla bakıyorsun. Maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır her işte bir hayır Hayalperest, sürekli sıkılmak da sıkıcı , gülümseyelim :)

      Sil
  4. Kolay gelsin Handan salonun büyük. Biraz mutfak küçük gibi geldi. Güle güle otur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçüklüğünden de kötüsü karanlık olması Zehra. Artık fazlalık ne varsa atacağım mecbur .

      Sil
  5. Ay gözüm yollarda taşındık bitti videosu bekliyorum ben. :)

    YanıtlaSil
  6. Ay çok güzel olmuş. Benim evim bordum kat olduğu için böyle aydınlık havadar evlere bayılıyorum. Güle güle sağlık huzurla oturmanızı dilerim. Hülya

    YanıtlaSil
  7. İnşallah komşuların böyle güzel davranmaya devam eder Handan. O zaman evine çok daha hızlı alışacağına eminim.

    YanıtlaSil