Geleneksel Cadı Partimiz Bu Sene de Oldu :)

Kasım 13, 2022

Tabi bizim evde değil. Parti müdavimlerinden birisinin bizim evde yapalım önerisi ile bu seneyi de es geçmedik.


Evden çıkmadan on beş fakika öncesine kadar iki usta vardı içeride ama neyse bir çekilde hazırlanıp gitmeyi başardık. Hatta parti oyunu bile hazırladım bu karman çorman dönemde ;)








Müzikle elden ele dolaşan kurukafa Garip, müzik sustuğunda kimde kaldıysa onu eledi.  Çizip süslediğimiz hayaletler kaçıp saklanınca karanlıkta ışıklarla onları aradık, bulmak da yetmedi , dediklerini de yapınca geldiler ancak. Çöplerin içinden kurukafa toplamaya çalıştık. Araya karışan zeytinler, havuçlar, leblebiler bizi şaşırttı. Adam asmaca oynadık. Ne yazık ki adamları pek kurtaramadık. Son olarak da çocuklar üzerine kendi simgelerini çizdikleri etiketleri bize gizlice yapıştırmaya çalıştılar . Bütün akşam bir koşturmaca bir telaş br eğlence vardı :) Yelkovan Atölye günlerimi özlemişim.





Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Helal olsun vallahi Handan! :)

    YanıtlaSil
  2. Allahım yaa ne çılgın ne güzel bir ailesiniz siz :) Buralara gelemesem de ınstagramdan takip ediyorum yakinen ve her seferinde takdir ediyorum sizi. Bu telaşın içinde ne eğlenceyi, ne sporu ,ne de buraya dolu dolu yazmayı ihmal etmiyorsunuz. Vallahi bravo ,harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yorumlara cevap yazmayı başaramamışım ama :) Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. :) Ayyy ne güzelli, resmen canım parti çekti.

    YanıtlaSil
  4. En iyi kostümü seçiyor musunuz Handan? Ben oyumu Squad Game tulumuna veriyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla yaptığımızdan yapmıyoruz Şule, hepsi birinci :) Evet o kostüm harikaydı :)

      Sil
  5. Yine tatlısınız, yine çok tatlısınız, yine acayip çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, ne diyeceğimi bilemedim :) Teşekkür ederiz:)

      Sil
  6. Instada da yazmıştım o turuncu pastaya bayıldım 🤣

    YanıtlaSil