An İtibariyle Eve Ayakkabıyla Girme Dönemi Sona Ermiştir:)

Kasım 08, 2022

Bilgehan'ın odası ve salonun oturma alanı hemen hemen bitti sayılabilir. Metehan'ın odası ardiye gibi yığıldı, yatak odasına bir şekilde sığıldı ama her türlü ıvır zıvırı itekleyerek yatağa ulaşılıyor. Mutfak hâlâ kendine gelemedi zira ne doğalgaz açıldıı ne de davlumbaz takıldı. Dolapların bir köşesi yerlerde sürünmekte. Bulaşık makinamın su gideri çöp öğütücüye takılırken bi sorun oluştu ihtimal ,makina kafayı yedi . 

Neyse ben çayımı içeyim. 

O değil de salon çok küçüktü, benim halı nasıl o kadar dımdızdık kaldı, o kısmı çözemedim 🤣

Bence bugün daha fazla debelenmeyeyim. Bir duş alabileydim ne güzel olacaktı. Ah ah...

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Salon bence gayet ferah. Yemek masası da sığmıştır inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sığdı sığdı, onu kadraja almadım, bütün dağınıklık üzerindeydi çünkü :D

      Sil
  2. Ay bilirim o tarihi anı :))) Handan salon çok güzel olmuş, neşe içinde otur o maviş salonda :)

    YanıtlaSil
  3. Ay bişi dicem de parkeler ne kadar da güzel olmuş ya dün akşam instada gördüğümden beri gitmiyor gözümün önünden sizin koltukların mavisi de pek güzel durmuş parkelerin üstünde. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de parkelere bayıldım, sistire ve cila bambaşka bir boyuta taşıdı onları. Zaten oldum olası çok severim bu parkeleri :)

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor. Güle güle, sağlık, mutlulukla oturun :))

    YanıtlaSil
  5. Handan sen de tüm duvarı tülle kaplayanlardansın , bak bunu farkettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perde sevmiyorum ama tüller çok hoşuma gidiyor Buket :) Yalnız bu odada tülleri kenarlara asmak için aparat alıp camı tamamıyla açacağım ki ağaçla bakışayım :)

      Sil
  6. Salon çok güzel olmuş ferah ferah güle güle oturun küçük değil ayrıca. Babam parkeciydi rahmetli onu hatırladım parkeleri görünce bunlardan döşerdi eskiden. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur içinde yatsın babacığın. Bunları döşemesi de hiç kolay olmasa gerek, çok emek.

      Sil
  7. Güle güle oturun ,gayet herşey yerli yerine oturmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerki odalar felâket ama salon oturdu :)

      Sil
  8. Evet, bencede gayet büyük ve geniş görünüyor salon. Rabbim huzurla oturmayı nasip etsin İnşaallah her daim.
    Diğer yerlerde tez zamanda olsun da bir tam rahatlık yaşa sağlıkla afiyetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salonun kapısı yok, biraz da o ferahlık veriyor sanırım.

      Amin.

      Sil
  9. Çok güzel olmuş her yeri ☺️

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş, sağlıkla en güzel günleriniz geçsin bu evinizde :)

    YanıtlaSil
  11. şahane olmuş, ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Evin çok güzel görünüyor Handan. İyi günlerde otur canım :-)

    YanıtlaSil
  13. Neyse bu kadarı da olmuş ya:) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On gün geçti, hâlâ iki ilrri bir geri gidiyor, bakalım ne zaman bitecek :D

      Sil