Kitap Salı / Kütüphane Turu

Ağustos 23, 2022

 









Niye bu fotoğraflar tersten yayımlandılar hiçbir fikrim yok, siz alttan üste doğru bakın :)


Günsu evine dönmeden önce son bir buluşma yapalım dedik, Moda İskelesi aklımızdaydı, orayı görelim istedik.

İskele' nin üst katı kütüphane oldu. İçeride çok insan olduğundan direk fotoğraf çekmek istemedim ama ikinci fotoğrafta ( Alttan tabi ki ) sağımızda raflar hafiften gözüküyor. 

Kütüphaneden en fazla üç kitap alınabiliyormuş ve bir ay süresi varmış. Gayet uzun bir süre geldi bana.

Alt katta kafe ve tuvalet var. İskelede deniz taksi olacakmış . 


Öğlen vakti gitmemize rağmen oldukça doluydu. Deniz kıyısında oturacak alan bulmadık. İçeride bir koltuk kapınca soluklandık azıcık.



Bardak çok şeker, değil mi ?

Neyse çayımızı içip biraz toparlanınca soğuk birşeyler içeceğimiz başka bir yer bulalım dedik. Kahvesi güzel olan Yer çok güneşti. Kahvesi sıradan olan Bomonti gölge, rüzgârlı ve harikaydı. Orada hayata geri döndük. 

Akşam olunca dönüş yoluna geçtik. Moda Sahil' e bir kere daha gitsek modunda aşağı sahile indik. Yürürken karşı kıyıdan sesler geldi, Kalamış Festival Alanı'nda akşamki konserin provası vardı. Konser dokuzda, çok geçti ama haydi o tarafa doğru bakalım dedik. Giderken ciğerci görünce acıktığımız aklımıza geldi. Sağ olsunlar bir yavaş servis yaptılar ,çıktığımızda saat sekiz buçuktu. Konsere kalmış yarım saat. Artık girmek farz oldu tabi.


Sahilde, kayaların üzerine oturup bir saat dinlemişiz müziği orada.

Nasıl güzel geldi.

Öğlen kitabımı elime alıp akşama kadar bunu bitirsem yazarım diyordum, akşama kendi kitabıma yeni bir sayfa eklenmiş buldum.

Bu haftaki kitap salı değişik oldu, haftaya buluşmak üzere :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. iyileşmenize sevindimmm^^ ah İstanbul!!! ne kadar güzel bir şehir, ne güzel bir akşam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Midem hâlâ tam iyileşemedi ama ben ayağa kalktım en azından, teşekkür ederim Edischar :)

      Sil
  2. kütüphaneleri gezmek huzur veriyor, deniz havası da aldık, miss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın erken saatlerinde gitmeyi düşünüyorum, sessizlikte çok güzel olacak bence :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bu yapış sıcak ağustosta, hayat deniz kıyısında güzel :)

      Sil
  4. Ne güzel bir gün olmuş, bu yağmurlu günde sayenizde gezmiş oldum. :)

    YanıtlaSil
  5. Kütüphanelere aşığım 😍 tam fotolarda şarkı falı yok diye üzülecekken sondaki video mini doz ilaç oldu 😊

    YanıtlaSil
  6. Evime yakın kütüphane olmadığı için kütüphaneye gitmiyorum ama üç kitap için bir ay süre veriyorlarsa aylık olarak gidebilirim. Yıllar önce on beş gün veriyorlardı. Umarım her yerde süreyi uzatmışlardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Şule. Ben sıcaktan baygınlık geçirme modunda olduğumdan kitap falan seçip alamadım ama gideceğim yine.

      Sil
  7. Bayılırım kütüphane gezmeye. Ne keyifli bir yer olmuş ☺️

    YanıtlaSil