Nostaljik Pazartesi

Ağustos 08, 2022

Bi tarihte oturup kendime fantastik bir alış veriş listesi hazırlayıp sonunda da soru sormuşum. O tarihte bile olmamış, bakiim şimdi bilen çıkacak mı :)


Alış Veriş Listesi :)

HAZIRAN 16, 2016

Doktor Who'nun tornavidasını, Hermione'ın çantasını istiyorum. (Her kadına lâzım bence :)




Zaman zaman Thor'un baltası da işe yarayabilir :)


Batmobil de benim olsun.


R2D2'nun ne dediğini anlayabilmek için 3PO da lâzım.


Bunların yanında süper güç olarak kendime ne alırdım, bilin bakalım :) ( Görünmezlik, uçmak falan gibi bir güç)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. E aldım ya R3D2 ile 3PO yu. Yaptırıcam onlara :D

      Sil
  2. Thor'un baltası için kas gücü olabilir sanki süper güç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kas gücü düşünmedim ama yaklaştın gibi :)

      Sil
  3. Bunları bakınca sırtınız yere gelmez:)

    YanıtlaSil
  4. Bence ışınlanmak alırdın, düşünsene hoop buz pateni finallerine, hooop o sevdiğin konserlere bence tam senlik. :)
    Bende Hermione çantası istiyorum ya, bana çok lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhaftır ama istemem zira ben yolda olmayı da çok seviyorum : D

      O çanta hepimize lâzım :D

      Sil
  5. Ben de ışınlanmak diyecektim, yanlışmış. Böylece daha kısa sürede daha çok yer gezebilirdin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolculukları da çok sevdiğimden ışınlanmayı hiç düşünmedim Şule :)

      Sil
  6. Robotlar benim de favorim 😃

    YanıtlaSil