Yatak Üzerindeki Bin Tane Yastığı Anlamayan Tek Ben Değilmişim

Ağustos 21, 2022

 


Bu kız yine hislerime tercüman olmuş :D

Dekorasyon modası diye hayatı kendimize zehir etmeye ne gerek var. Koltuğun üzerinde yastıklardan sana yer kalmayıp da her oturduğunda onları yere atıyorsan niye tekrar tekrar koymaya çalışıyorsun ? Ya da yatağının önünde kocaman bir koltuğa ne gerek var ? Yatağı bırakıp orada mı oturacaksın? Ne bulduysan üzerine atma koltuğu olmaktan öte geçemeyecek bence. Hele yemek masası üzerindeki devasa süsler ? Sofraya oturduğumda birileri ile gözgöze gelmeye imkân yok, bariyerler ardındasın :D

Valla biz Metehan'la kahkahalarla izledik. Size de pazar neşesi olsun.

Ben de giyinip bir hafta sonra ilk defa evden çıkayım. Bu kadar hasta modu yeter, silkeleneyim azıcık .

Öptüm sizi.




Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. ay yatağın önündeki o koltuktan almak istiyorum ben yaa, filmlerde oluyor ya, kleopatra oturur gibi, kitap okumak için, reels bakmak için istiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yatağa uzanıp da yap, daha rahat :D

      Sil
  2. Yatağın ayak ucu için o işlevsiz koltuk yerine saklama alanı bulunan eski sandıklardan konulabilir. Hem dekoratif olur, hem içine eşya konulur hem de isteyen üstüne minder de yaptırıp oturur :)) Bizim yatağın ucunda 2 kapaklı alçak bir dolap var mesela ve içi inanılmaz eşya alıyor. Ne giyeceğimi bilemediğim zaman oturup ordan gardroba bakmak için de süper :p Koltuk üstündeki yastıklara gelirsek, annemlerde silindir şeklinde yastıklar var. Bulsam hemen bize de alacağım :D Oturunca bele destek olarak koymak için müthişler, tam bel oyuğı için. Yoksa kocaman kocaman kare yastıklara ben de karşıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yatak ayak ucu sandık için harika bir yer olarak işe yarar Manxcat. Seviyorum ben de .

      Yastık bel için faydalı, benim koltuğumun bel desteği harika olduğu halde yastık kullanıyorum. Ve fakat koltukta oturacak yer kalmayan evlerde saçma oluyor :D

      Sil
  3. Sizden gördüm bu kızcağızı, pek çok videosunu izleyiverdim. Tarzı pek hoş🙂
    Selamlar,
    Kevser

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ve içten geliyor bana, fikirleri de harika. Benden de sevgiler Kevser :)

      Sil
  4. Ben yatak odasındaki koltuğu anlıyorum. N'apsınlar, hem yatağın hem salondaki koltuğun üstü yastık dolu. Oturacak yer yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha, sabah sabah güldürdün beni, Allah da seni güldürsün :D

      Sil
  5. :) Ben evin her tarafında sadelik severim. İlla bir yrelere bişey koyacaksam duvarları doldurmak tercihimdir. Bu kızı bende sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ve söyledikleri de o kadar doğru ki..

      Sil
  6. Ya ben şimdi güldüreceğim yine ama, ben o yatak ucundaki koltukları ne sanardım biliyor musun? Şimdi boyu 185’in üstünde olan insanların ayakları yataktan taşıyor ya :))))) Nedense oraya destek sanıyordum o koltukları yatak boyu uzatıcısı gibi yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, öyle manasız bir şey ki, ancak senin dediğin gibi bir açıklaması olabilir bence de :D Gayet mantıklı buldum ben :D

      Sil
  7. Yaşasın minimalist yaşam diyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minimalistlikten çok pratiklik önemli benim için sanırım :) O da minimalizme doğru uzanıyor gerçi .

      Sil
  8. Ben çok yastıkla yattığım için bizim yatakta birkaç yastık olur ama öyle ekstradan örtü dekorasyon filan uğraşamam 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yatıyorum ama sırf dekor olsun diye eklemem hayatta :D

      Sil