Oradan Buradan

Temmuz 05, 2022

Dün akşam çayımı alıp sadece bir ay daha görebileceğim gün batımı manzaramın karşısına geçtim. Sonrasında önümdeki angut binanın ardında kaldığından göremiyorum :)

Evimi ve mutfağımı toparladım , yatak çarşafları değişti, hepimiz duş aldık şöyle bir kendimize geldik .

Gerçi hâlâ tam gelemedim ben. Genzim dolu, geçen hafta hastayken sesim değişmemişti bu kadar, şu anda her şey geçti sinüslerim akıp duruyor. Bugün artık yürüyüşe çıkarım diyordum ama kalsın bari.

Metehan' la Toulous Montpellier gezimizin videosunu hazırladım. Gerçi onca maceralı gezinin hiç bir koşuşturması videolarda olmadığından sokaklarda sakin sakin geçirmişiz  günleri gibi gözüküyor ama neyse. Yüklerim bugün youtube hesabıma.

Daha hazırlanacak çook video var. Oturup saçma videoları izleyip günlerimi öldüreceğime gidip onları bitirsem bir bir. Bizim için çok güzel hatıra oluyor videolar . Tek sorun ben editlerken izlemekten sıkıldığım için sık sık ara verdiğimden bitmiyor editleme kısmı :D

Bu günlerde kendimi aşırı tüketici hissediyorum. Bir şeyler yapmam lâzım. Çok ilginç bir şekilde eve alışmadığımdan olsa gerek ne içinde bir şey yapasım da gelmiyor, sanki gideceğimiz güne kadar beklemeye aldım hayatı. Ve fakat beklemeye aldığım hayat benim hayatım ve sonsuz değil.

Şairin Romanı ' nı okumaya devam ediyorum. Hemen her cümlesini yazmak istediğimden çok yavaş ilerliyor. Bu kitabın fazla kimse tarafından bilinmemesi beni üzüyor. 582 sayfalık bir şiir gibi..

Dün spora başladım yeniden. Sakat omzum izin verdiği ölçüde yapmaya çalışacağım bakalım. Ter attım, iyi geldi. Bir gün önce depresif hallere girmiştim, silip attı hepsini.

Can uçuşlara başladı. Kocam diye demiyorum emekli olup da evde durursa benim işe başlamam gerekebilir . Emekli subaylara döndün çenen hiç durmuyor diyorum, emekli subayım zaten ben diyor :D

Valla yaşlanıyoruz. Televizyonla konuşurken buluyoruz kendimizi, her şeye söyleniyoruz, gece yamuk yatsak sabaha sakat kalkıyoruz. Ay ayağımızı denk alalım diyorum ona. Bu ne yaaa :D

Homili gırtlak yemekten koronayı iki kilo alarak tamamlamayı başarmışım. Rejim yapmaktan da çok sıkıldım. Nolucak bu haller bilmem .

Bayram tatilinde boş günlerimiz olmuş bir iki gün. Kampa gitsek ne iyi olur . Sonrasında Metehan yaz okuluna gidecek, üç hafta yok.

Akşama ne pişirsem acaba. Kılımı kıpırdatmasam kendi kendine pişse gelse :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

1. geçmiş olsun Handan. Söyle hazır bir şeyler gelsin uğraşma bu sıcakta. Hülya

1. Hastalık boyunca bir şeyler sipariş etmekten canım öyle şeyler çekmez oldu Hülya, iki günden sonra sıkılıyorum ben hazır yemekten :D

2. Ben de en çok satan Mungan romanlarından biri diye biliyordum! :)) Oh çok sevindim toparlanmanıza, biraz deniz suyu alabilseniz ne iyi gelir bunun üzerine.. Metos 3 hafta kampa mı gidiyor?! Ay ne güzel! Gençliğin en güzel anları bu tür kamp / yatılı yaz okulları vs. idi. Ebeveyn kısmı nasıl oluyor acaba? :))
    Akşama kahvaltı yapın ;) biraz da meyve tamam işte ya.. Bende 3 oğlan çocuğu olacak, akşamı bulabilecek miyim emin değilim ama bulabilirsem bizde bildiğin sahanda yumurta var :))))) Yumurta : Örnek gıda hahahah.

1. Sattıysa bile benim çevremde senden başka duyan görmedim Ceren :D

Ebeveyn kısmı ebeveyn gibi düşünürsen sıkıntılı ama gençmiş gibi heyecanı hissedersen nefis :)

Eheheh sahanda yumurta yapsam eee bunun gerisi nerde der bizimkiler. Kahvaltıda bile doymazlar onla :D Dün bir tencere karidesli makarna yaptıydım, üç kişi bitirmişiz. Üşenmezsem bi biber dolması yapacağım bakalım. Yanında makarnayla idare eder herhalde.

3. Karantinadayken olur öyle şeyler, yiyeceksin ki toparlanacaksın ama di mi? Sen halledersin onu Handan ablacığım, iyi olun da tek <3

1. İpin ucunu kaçırınca toparlamak zor oluyor ama dediğin gibi saplıklı olalım da gerisi gelir :)

4. Akşam yemeğini dışardan sipariş veriverin gitsin. İnsanın bazen hiçbirşey yapmak istemediği günleri oluyor. Eve Temelkuran'ın vardı böyle bir sözü lakin tam anımsayamadım.

1. Verdim verdim,öyle öok sipariş verdim ki , ben sıkıldım hazır yemekten :D

5. Biz de kardeşimle almışız 3,5 kilo konuşuyoruz böyle mi olacaktık biz diye :) Şairin romanını araştıracağım.Geçmiş olsun tekrar 🌸

1. Sanırım yazıyı yazdığımdan bugğne yine kilo almaya devam ettim. Bugün pazardan alış veriş yapıp, bütün bir hafta otlamayı planlamaktayım, bakalım:D

6. ben covid olduğunuzu bilmiyordum, çok geçmiş olsun

7. benim beyde geçen hafta iyiydi, bu hafta aynen geniz akıntısı, burun tıkanıklığı, geçmedi benimki diyip dolanıyor evde. Benim baştan öyle başladı, şimdi baya azaldı.
    Geçmiş olsun , yalnız bu hastalık iştahı hiç azaltmıyor :))

1. Hiç azaltmadı gerçekten de Mehtap. İki gğn koku alma duygum gitti. Bir sabah şeftali yerken eyvah tat da gitti dedim ama meğer şeftalidenmiş o :D

8. Ev insanı yutuyor gerçekten. Evle bütünleşiyorsun ve dışarı çıkmak, hareket etmek, bir şeyler yapmak çok büyük çaba istiyor. Ben de sık sık yaşadığım için iyi biliyorum bu durumları ama dediğin gibi geçip giden bizim hayatımız ve bir yerden yakalamamız lazım. Arada sırada tembellik yap ama çok uzun sürmesin. Bunu hem sana hem kendime yazıyorum :-)

9. Bu araben de hiç ne pişirmek ne yemek istiyorum.