Evin Küçük Prensi

Temmuz 12, 2022


Doğduğunda bugün doğan en güzel bebek sizinkisi demişlerdi. 

Küçük bir prens gibiydin .

Konuşmakla pek işin olmadı, sürekli hareket halindeydin. Ekşın men olarak her yeri keşfettin.

Taklitçi Yengeç ' imizdin aynı zamanda. Abisi ne yaparsa onu taklit eden.

Gözü karamızdın. Pes etmeyenimizdin. 

"Senin adın ne ?" sorusuna cevap alacağız diye canımız çıkardı. Çılgın konuşkan abinden sonra ya sağır ya zekâ özürlü olduğuna karar vermiştik :P Ama araba üzerinde arçelik yazısını görüp " açelik" dediğinde hıııı dedik bizimkisi akıllı ama işine gelmeyen hiçbir şeyi yapmaz . 

Sağır olmadığını da evin öte ucundan sevdiğin şarkıyı duyup koşturup geldiğinde çözmüştük zaten.

Her ne kadar kuul anne imajım senden sonra azıcık çizilmiş olsa da, sık sık ters köşeye yatsam, ne yapacağımı bilemediğim çaresiz anlarla karşı karşıya kalsam da hep yüreğimi sıcacık yapan bir şey ile bana mutluluk verirsin. 

Bu sene bütün dileklerimi yazdım senin için. Hepsini anne duası gibi söyledim .

Artık yirmili yaşlara geldin. Twenteen:D

Adım adım ergenlik canavarını geri bırakırken üzerinden onun yükü geçip gidince ne çok şey başarabileceğini düşünmek beni mutlu ediyor.

Ne olursa olsun, her zaman yanındayım , beni deli ettiğin anlarda bile seni çook seviyorum ( tamam o anlarda pek belli olmuyor olabilir :P)  ve sırf bu yüzden seni deli etsem de pes etmeyeceğim canım oğluşum. Kendinden ağır oyuncak kutusunu alıp iki büklüm taşıyan, ciğerindeki bütün hava sökülecek kadar hızlı düştüğü halde " Bi.. şey ...olmadı..." diyen minik Bilgehan'ın da asla pes etmeyeceğini biliyorum. 

İyi ki doğmuşsun, iyi ki seni doğurmuşum. Daha nice harika senelerin olsun.








Fotoğraflara senin için küçük şeyler sakladım, tıklayıp al :)





Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. sağlıkla mutlulukla nice seneleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  2. Canım yaaaaa! Gözlerim doldu, nice çok güzel günleriniz olsun hepbirlikte! Iyi ki doğmuşsun Bilgehan <3

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel, sağlıklı, mutlu yaşları olsun Bilge'nin :) mutlu yıllaaarrrr Bilgehannnn <3

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yaşlara sağlıkla ve sizlerle ulaşsın. Bir yengeç de bende var, 18'inde doğacak o da, dün oğluyla birlikte erken kutladık, artık mumları minnak oğlan söndürüyor. Darısı sizlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun da doğum günü kutlu olsun :) Amin :)

      Sil
  5. Ne guzel ifade ediyorsun Handan Abla 🎊🎊🎊🎊 Mutlu yıllar yengece, keyifli, sağlıklı ve 🤪 delirmeli nice yaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe,az delirsek de olabilir :D Teşekkürler Gülşah :)

      Sil
  6. Çok güzel yazmışsın Handan içim bi hoş oldu. Nice güzel yaşlara bilgiçe. Hülya

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yazmıssınız.Birlikte nice mutlu yıllarınız olsunn

    YanıtlaSil