Şairin Romanı

Temmuz 01, 2022


 Bir kitap düşünün ki şiir gibi.

Her cümlesini yazıp duvara asmak istiyorsunuz .

Hem fantastik bir evrende geçiyor, hem polisiye, hem şiir.

İkinci defa aldım elime. Satırları gözümde canlandıra canlandıra , yavaşçacık okuyorum. 


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Evet ya evet... Nilay Örnek'teki Murathan Mungan söyleşisi de ne güzel gider üstüne.. Öyle tatlı tatlı konuşuyor ki ama bir yerde de diyor ben bir satırı bazen yıllarca düşünürüm. O zaman anlıyorsun işte neden bu romanlarda şiir tadı var. <3 Ay çok severim Mungan'ı şair olarak da romancı olarak da..

    YanıtlaSil
  2. İnstagram'daki paylaşımlarını takip ediyorum. Okuyacağım diye not almışım. Büyük ihtimalle sende görmüşümdür. Artık ne zaman elime geçerse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş okunacak kitaplardan. Her cümlesi başka güzel :)

      Sil
  3. Şu an Ahmet Altan'ın "Hayat Hanım"ını okuyorum. O bitince bu kitaba başlayayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Altan ' ı da çok severim. Kristal Denizaltı ' sını okumuş muydun ?

      Sil