Mutlu Bayramlar

Temmuz 09, 2022



 Sevdiklerinizi arayıp seslerini duymadan geçirmeyin bayramı. Alın telefonunuzu elinize bir bir arayın. 

Mesaj atacaksanız da afili uzun, pek kocaman şeylerden söz eden alıntı cümleleri herkese yollamak yerine ,"canım ... bayramın kutlu olsun "deyin de karşınızdaki kendisine özel yazılmış bir mesajı okusun. 

Ailece geçiyorsa bayramınız tek tek öpüp sarılın birbirinize, sıradan bir sabah gibi olmasın.

Özlediklerinizin güzel sımsıcak anlarını hatırlayın, gözleriniz yaşarırken dudaklarınız gülümsesin onlarla geçirdiğiniz harika günlere. İyi ki yaşamışsın iyi ki benim hayatımda olmuşsun diye fısıldayın.

Hayat bir varmış bir yokmuş. Bayramları yaşamak lâzım.


Hepinize mutlu bayramlar. 


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bayram kalabalık ile güzel oluyor. Evin içinde tatlı bir telaş, az sonra misafirler gelmeye başlar... Yıllardır bu his yok içimde. Annem yok, anneannem yok, misafirler yok... İçimden kimseyi aramak gelmedi dün. Ama arayanlara sevindim gerçekten :) Belki bugün ben de ararım.

    İy bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramak iyi geliyor insana Manxcat:) İyi bayramlar

      Sil
  2. Mutlu bayramlar size de :)

    YanıtlaSil
  3. Iyi bayramlar nicelerine erişmek nasip olsun inşallah. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım. Ben malum yazıları hep geç okuduğumdan ancak yazabiliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cevapları gecikmeli yazabildim zaten Şule :D

      Sil
  5. Bu bayram eşimin ailesi ile ilk kez maailecek birlikte idik. Bayramımız bayram oldu cidden. :)

    YanıtlaSil