Gezmekler Buluşmalar

Temmuz 20, 2022

















Burada dursun bunlar, baktıkça içim açılsın.


Bloğunu fotoğraf albümü olarak kullananlar burada mı :)

Cumartesi Pazar Pazartesi bol enerjiyle çok işler yaptıydım, iki gündür yine çöp gibi dolanıyorum. Dün arkadaşlarımla buluşmaya zorla gittim. Bugün de birazdan akşam çayına mahalle arkadaşımın bahçesine gideceğim. Onun fotoğrafını da eklerim buraya :) Ama hazır ayın muayyen günlerini yeni atlatmış en düzgün zamanlarda da gelen bu kılımı kıpırdatacak halim olmaması durumları deli ediyor beni.

Yarın Can uçuştan vaktinde gelirse eve gidip ölçü alacağız. Hiç olmazsa kiracı çıkana kadar biz de planları yapmış, belki mutfak banyo dolaplarını yaptırtmış oluruz. Diğer odalara da eskileri idare edecek mi yeni mi almak gerekecek bakarken vakit geçmiş olur. 

Kiracılar ile en iyi gelişme Aralık sonunda evden çıkacağız taahhütnamesi vermeleri oldu. Mahkemeler iki seneye kadar uzayabiliyormuş, bu daha hızlı oluyor o bağlamda. Gerçi ev bakıyoruz diyorlar . Aslında ne kadar çabuk çıksalar kendilerine de fayda olacak, ev kiraları her gün artıyor.

Bende haller böyle. Şimdi şu koltuktan kalkıp hazırlanacak bir enerji bulsam ne iyi olacak. Haydi görüşmek üzere .

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Keşke bir an önce ev bulup çıksalar ama mevcut kiralar ile yeni bir eve çıkmak çok zor :( Aralık'ta taşınmaları daha zor olmaz mı? Kar kış vs. Belki daha önce bir ev bulup erken çıkarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar erken çıksalar onlar için de daha iyi Manxcat. Bakalım

      Sil
  2. İçim açıldı, zor bir sabahtı, teşekkür etmek istedim..
    Ayrıca 5. fotoğrafta saat tam 5'te "5-öayı" içiyor olman da şahane bir ayrıntı değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şahane ayrıntıymış, hiç farkında değildim :)

      Sil
  3. Ay ne güzel içim açıldı ya, ofis üstüme üstüme geliyordu.
    Kiracıların taahhütname vermelerine de çok sevindim, umarım sıkıntısız hallolur.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel takılmalar bunlar devamlı olsun ...

    YanıtlaSil
  5. 20 Haziran'da İstanbul'a kız kardeşime geldim, o kadar çok istedim ki sana uğramayı, Kadıköy'de Ankara'daki ik komşum için Hacı Bekir'den lokum ve hediyelik eşya satıcısından İstanbul manzaralı buzdolabı süsü ararken o kalabalıkta "Keşke rastlasam Handan'a" dedim. Sonra bloğumdaki siyasi yazılarım aklıma geldi:))ya dedim şimdi endişelenmesinler:)))bir de davetsiz misafirlik hoş olmaz. Şunlar başımızdan bir gitsin hayırlısıyla belki yine yolum düşer. :) Fotoğraflar harika. İyi gezmeler. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke arasaydın Müjde, Kadıköy çarşı yürüyerek yarım saat bile tutmuyordu evden, ya ben yanınıza uğrardım ya siz gelirdiniz ne güzel olurdu .

      Sil
  6. Yaaaa.....valla çok kez aklımdan geçirdim. İnşallah bir dahaki sefere. Çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim Handan. Yeni yılda kendi evinde olacaksın demek ki. Gözün aydın :-)

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafların iyi hissettiriyor:)

    YanıtlaSil