Dün

Temmuz 23, 2022


Arkadaşımla onun hastane randevusunda eşlik etmek için buluştuğum bir gündü.


Pek keyfimiz de yoktu ama yine de günün tadını çıkarttık diyebilirim.


Pazartesi günü geçireceği operasyon çok güzel geçsin de kutlamak için daha keyifle buluşalım inşallah .


Maltepe civarlarında oturanlar Beyrut Sanat Kafe' ye gidip benim için de çay içsinler. Baksanıza bu çay içilmez mi ?



Biraz da her derde deva deniz havası.


Bu fotoğrafta üstüm sırılsıklam, nedeni videoda :D



Günün sonunda kendimize bir kitapçı bulmak da bonus oldu. Ve fakat kitapları D&R dan sipariş verdim, daha ucuza geldi.

Yalnız bu hafta her gün dışarıdaydım sanırım, yorulmuşum. Koca gün tuş şeklinde geçti .

Ve sabah tartıldım, 80 kiloya çıkmışım yine. Açım diye ağladığım günlere bu akşam itibriylet başladım. Açımmmm.


Evet fotoğraflara tıklayıp şarkını alabilirsin :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Umarım arkadaşının operasyonu çok güzel geçer, en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Kafe çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.

      Evet ya, öyle iyi geldi ki kafe bize, uzuuun uzuuun oturduk.

      Sil
  2. Öncelikle arkadaşına çok geçmiş olsun. Ne şanslı ki, hastaneye gidebileceği bir Handan'ı var:) kız kardeşim Küçükyalı'da ve Maltepe diye kargoya yazıyorum ama oraya gitmedik. Beni Havva hanımın kahvaltısı mı şu an aklımda kalmadı bir yere götürdüler. (Bana kalırsa aynı kahvaltıyı ben evde onlara yapardım paraları da ceplerinde kalırdı:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde. Kız kardeşim gibidir, çalışma hayatımın bana kazandırdığı yegâne güzellik, tabii ki gidecektim :)

      Dışarıda kahvaltının pek bir özelliği olmuyor zaten, onun için ortamına daha çok bakıyorum ben sanırım. Gözüm gönlüm doysun :)

      Sil
  3. Çılgın Handan seniiii.. Ne güzel bir gün geçirmiş ve geçirtmişsin. Zira hastanelerden nefret eden (çok korkan) ben bile ne güzel gün! dedim bak :)) Bol şifa diliyorum, geçmiş olsun. Yine en yakın zamanda aynısını yapın birlikte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgın anlar hayata gülümseyiş katıyor Ceren :)

      Sil
  4. hep dışarda yorulurken nasıl kilo alıyon ki yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiyom :D Metabolizmam pek yavaş, hareketli halimi normelden sayıyor :D

      Sil
  5. Ne güzel bir gülümsemesi var arkadaşının, dilerim çabucak sağlığına kavuşur da yeniden o güzel cafeye gidersiniz <3 bayıldım yahu, ne güzel yermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Mimoza :) Saklı cennet bulduk resmen :)

      Sil
  6. sen bana ekstra enerji yüklüyorsun :)) günaydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oluyorum bu sözü duyunca Sevda, ne güzel :)

      Sil
  7. Günaydın Handan. Çok geçmiş olsun arkadaşa Allah şifalar versin tez zamanda. Tekrar fotoğraflarını bekliyoruz beraber. Kafe çok güzel görünüyor. Afiyet olsun. Kilo konusuna hiç girmiyorum ben de aynı. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hülya, çok şükğr arkadaşım iyileşiyor. Kilo konusuna napacağımı bilmiyorum, bıktım rejimden ...

      Sil
  8. Sia - Unstoppable'ı aldım. Yalnız o nasıl güzel kafeymiş öyle ya. :) BKM ve Amazon çok daha ucuz olabilir. D&R indirim zamanı değilse pahalı kalıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle dinle She :) Kafe gerçekten de çok tatlıydı. Niyeyse alışmışım D&R ye, elim hemen ona gidiyor, diğerlerine de bakmalı.

      Sil
  9. Arkadaşın tez zamanda iyileşir umarım. Allah şifa versin.

    Ben de kitapçıda geziyorum. Beğendiğim kitapların fotoğrafını çekip internetten sipariş veriyorum. Kitap fiyatları o kadar pahalı ki indirimsiz asla alamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin .

      Ya , hele bir tanesinin fiyatı yarı yarıyaydı, internete bakmadan almak akıllıca değil.

      Sil
  10. arkadaşına bol şifa diliyorum, kareler çok güzel :)
    şirin mekanları severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar.

      Saklı cennet gibiydi , hiç ummadığımız bir yerde çıktı karşımıza :)

      Sil
  11. Çok çok geçmiş olsun arkadaşınıza, şarkı Sia çıktı çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun spama düşmüş, şimdi görüp yayınladım. Teşekkürler. Ben de çok severim Sia yı :)

      Sil
  12. Ne iç açıcı resimler. Yaa şu gidip gelen kilolar olmasa ne iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Derya, valla bıktım kilo lafından da kilodan daaa.

      Sil