Ortaya Karışık :D

Temmuz 04, 2020








Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Lahmacunun ev yapımı başka oluyor cidden.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu pandemi boyunca iki kere lahmacun sipariş ettim büyük hevesle, ikisi de tatsız tuzsuz geldi. Halbuki çok da özlemiştik. Bu öyle güzel oldu ki. Bu gidişle dışarıdan bir şey yiyemez olacağız Hayalperest :)

      Sil
  2. Beyaz saç favorim, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Lahmacunu deneyeceğim valla mmmmmm :)))))

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş görünüyorsun insan kendiyle barışık olunca her hali güzel. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Sen bunu iki dakikada yaparsın Özlem, çok pratik. Lavaş çok ince olmasın yalnız.

      Sil
  6. Ellerine sağlık Handan. Pandemi de dışarıdan hazır hiçbir şey almıyoruz artık! En güzeli gönül rahatlığı ile evde yaptıklarımız. Saçlarımız da şu pandemide kimyasal görmez halleriyle bir güzel dinlendiler. Ben de 4 aydır hiç boyamıyorum. Bir ay önce saçlarımın diplerini pratik olsun diye toplu haldeyken boyadım :)) dedim gayet iyi oldu. Sonra saçlarımı bir açtık ki ne göreyim!! orta bölgeler aynı vaziyette beyazlar içinde :))) "amannnn" dedim, "ne gam" pratik diye zaten hep topluyordum! yine toplarım ve hiççç açmam olur biter :)) Pandemi de anormal süreçlerde her şey mübahtır bize! Kendimizle barışık mıyız! evettt ;)) bir de yoldaşlarınla birlikte şu sabah yürüyüşlerinize bayılıyorum!. Çok sevgilerimle canım..❁❣❁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can yıllık sağlık muayenesine girdi, kolestrolü falan düşmüş evde yemekten Esin :)

      Benim saçlar da hep toplu, ön kısmına sürsem yeter :D

      Metos ile geçen hafta iyi başladık, bakalım devam edebilecek miyiz:)

      Öptüm seni.

      Sil
  7. Afiyet olsuuun:) Lahmacunun üzerine fırının sadece üst ısıtması ya da varsa ızgarası açılıyordu değil mi? Beyaz saç annene yakışıyor da sana neden yakışmasın? Saç boyalarından uzak durmalı aslında. Bir de tarz kestirirsen harika olur. İclal Aydın da boyamayacakmış artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izgarada olmuyor Zeugma,geçen sefer ben de öyle düşğnmüştüm, lavaş parçalandı, kıymanın suyu onu ıslattı. Bu sefer normal ayarda koydum, bütün fırını ısıtım, altı da kuru oldu.

      Boya konusunda pek arada kaldım. Zaten sürekli kuaföre gitmeyi sevmiyordum. Bakalım ne yapacağım :)

      Sil
  8. Beyaz saç gerçekten çok hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  9. sımsıcak bir yazıydı :) beyaz saçın yakıştığı nadir insanlardansınız :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tam ortaya karışık olmuş bence de:)) Ama lavaşta lahmacunu ben nasıl kaçırmışım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miss gibi olmuştu, bir ara yine yapacağım :)

      Sil