Bu Gece

Temmuz 25, 2020



Kürşad ay çok güzel,teleskopla baksanıza abla deyince balkona teleskopu kurup bu fotoğrafı çektim.


*Sonradan ekleme :


Bu Jüpiter fotoğrafı için bir saat uğraştık. Gökyüzüne baktığınızda gördüğünüz en parlak yıldız. Teleskopla bakınca iki uydusunu da görebiliyorum. İşte o iki uyduyu çekebilmek için kırk takla attık Can'la. Net değil ama en azından görülüyorlar.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Bir takım teleskopik faaliyetler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam meditasyon, gökyüzünde ay yıldız ararken saatler geçmiş bişi düşünmeden :D

      Sil
  2. hoşmuş. e göktaşını çekmiş miydiniiiz :)

    YanıtlaSil
  3. Gökyüzünü izlemek zevkli, eşimle bir ara uçan daire görürüz umuduyla çok bakardık:))
    Çok meraklıdır Ufo lara.
    Sizinki daha romantik bir faaliyet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, hiç uçan daire aramadım, koca ay dedeyi zor buluyorum teleskopla, onları yakalamak olanaksız benim için :D

      Sil
  4. Ya ben de gördüm, anca tepki verebiliyorum :) Çok güzeldi, ev ahalisinden kimse katılmadı heyecanıma ama :(

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf sürpriz yaptı. Büyütüp de bakayım derken şarkı çalmaya başladı :) Acaba ayda yaşayan bir orkestra şefi olabilir mi? Kuşları yönetiyordur belki. Dünyamızdaki trafik gürültüsü de konser salonuna gelmemesi gereken küçük ve ağlayan çocuklar olabilir :) Neşeli sevgilerle, umutla :)

    YanıtlaSil
  6. Çooook güzel! Bir süredir blogları okuyamıyordum, bunları şimdi gördüm. Jüpiter'in ayrı hastasıyım, yay burcunun yöneticisi. Benimki oluyor yani:)

    YanıtlaSil