Günün İlk Saatleri

Temmuz 21, 2020


Bu sabah bizimkiler balık tutmaya kalktıklarında ben de peşlerine takıldım.

Günün ilk saatlerinin el değmemişliği, üzerine yazmak üzere açılan tertemiz bir sayfa gibi. İçimizi sımsıcak yapan, musmutlu şeyler yazılsın o sayfaya.

Günaydın.




Eh, balıkları beslediğimize göre artık gidebiliriz. Bu rüzgârda denize girsem mi acaba?

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. kuş cıvıltıları dala sesi ve rüzgarın uğultusu...
    Günaydın Handancım ♥

    YanıtlaSil
  2. O diyarlarda rüzgar dinmez, at kendini denize, nasıl güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Gecenlerde ben de balik oltasi aldim ama tutmak nasip olmadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler sabah akşam sahilde olta atıyorlar, pek mutlulular :) Bir de tutsalardı :D

      Sil
  4. Girmediğine sonra üzülürsün :)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın nasılsın? Brezilyalıyım, Rio de Janeiro'dan ve blogum için yeni takipçiler arıyorum. Ve seninkini zevkle takip edeceğim. Mesafe ne olursa olsun yeni arkadaşlar da kabul edilir.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  6. Gün doğumu, kuş cıvıltıları.. ne hoşlar..

    YanıtlaSil