Mim

Ağustos 28, 2019

Can Uzunyol,  bir mim hazırlamış, beni  de sevgili Taha mimlemiş. Bakalım neler sormuşlar :)


1. Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer ?

Ehehe neyse elli elli beş dememiş Allahtan,  cevaplayamayacaktım bak :)

Pek plânım yok. Huzur ve mutlulukla yaşayacağım bir yer olsun. Sağlıklı oliim, bol bol geziim :)

2. Bir hedefiniz varmı ? varsa neler ?

Zayıf olmak. On beş kilo vereyim diye rejime başladım,  nerdeeee. Şu an hayatım boyunca rejim yaparak bu kilomda kalacağımı anlamış bulunmaktayım. Artık kilo almayayım yeter diyorum.

3. Bloggerla nasıl tanıştınız ?


Amaaan, neredeyse on beş sene olmuş, ilk heyecanlarımız geçti, seviyeli bir ilişkimiz var. Hatırlamıyorum gerisini ben :) (Sanırım sıkılmışım bunu anlatmaktan :D) 

4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir ?

Evde kimsenin kimseyi gırtlaklamadığı her an gurur duyduğum başarım oluyor :D İşin kötüsü de bu bir şaka değil, çok ciddiyim. 

5. Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz ?

Kitap okurum, film izlerim, yürürüm, fotoğraf çekerim, yapboz yaparım, çay içerim, kakuro çözerim felan. 

Hayır bunlar dışında boş vakitte yapılabilecek ne var bulamadım. 

Hımmm. Örgü örmek, nakış işlemek. Geçen sene bi yelek başladıydım  , öyle kaldı o. 

Çiçek sularım. Balkon saksılarına elime geçen çekirdeği sokuşturup sonra da bu neydi acaba diye anlamaya çalışırım.  

Çay fotoğrafı çekerim. 

Tatil plânlarım bir de. En sevdiğim aktivitelerdendir o da bak. 

Ne çok boş vaktim varmış,  hahaha :D

İşte bu mimin de sonuna gelmiş bulunmaktayız. Canım çok mim çekti diyen herkes buyursun :)

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Biz de bu günlerde dördümüz biraradayız tetikte duruyorum:))) Neyseki benimkiler nasılsa gidicez diye pek bir ılımlılar her bir şeye:)
    Çay fotolarını seviyorum.
    Bir sürü şey yapıyorsun, daha ne olsun ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkilerle haftaya on gün dibdibe nasıl yapacağımın korkusu var şimdiden içimde Mehtap :)

      Çay çok fotojenik bir içecek :)

      Ruhumu dinlendirecek şeylere yönelmeye çalışıyorum, çok şükür böyle bir şansın var :)

      Sil
  2. Çok eğlenceli cevaplardı ya, tebessümle okudum hep. Elinize sağlık, çok teşekürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim cevaplarken içimdeki muzip kadın çıkıyor ortaya Taha. Hoş hiç kayboluyor mu onu da bilmiyorum ya :D

      Sil
  3. Uğraşların çok güzel aslında Handan insanı mutlu eden küçük güzellikler büyük nimetler bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Sevgi,ruhumuzu temizleyen, yaşama sevinci veren güzelliklere dönelim yüzümüzü hep.

      Sil
  4. Handan Hanım, samimi cevaplar okuduk sayenizde, bloggerlığınız daim olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de sevgiler Edischar :) Bana Handan diyebilirsin, hanım deyince banka günlerim geliyor aklıma :)

      Sil
  5. boş vakitte tatil planlarım ayy ne güzel aktivite

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele içim sıkılıyorsa, bir anda moralimi yükseltiyor Sev :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ama öncesinde verdim azıcık, hepten iptal etmedim yani :D

      Sil
  7. Cevabın için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Blogla nasıl tanıştın sorusu bir noktadan sonra sıkıyor artık haklısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, bu aralar da çok soruldu sanırım :)

      Sil
  9. Evin annesi olarak gezi planlamak bile sana kalıyor sanırım Handan. Sen ayarlamazsan bir yere gidilmez mi yoksa?

    YanıtlaSil