Nostaljik Pazartesi

Ağustos 05, 2019

Bugün Doğu Ekspresi'ne binmek istedim. Fotoğraflar ve şarkılarla haydi 24 saatlik bu harika maceraya gidelim :)

25 Ocak 2017 Çarşamba

Tren Penceresinden

Anadolu'nun ortasından enstantanelere Anadolu'nun müziği yakışır dedim. Her bir kare her bir şarkı başka güzel, tıklayın bakalım.

















Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Sabah sürprizi:) Eşime seç birini dedim. Bu olsun dedi. Bir de en sevdiği parça çıkmasın mı? Kazım Koyuncu-Ben seni sevdiğimi... Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim o :) Eşinize sevgiler :)

      Sil
  2. Ben bayramdan önceki son haftada streslerden stres beğeniyorum. Üstümde tuhaf bir enerji var; zor günlerden (beni zorlayan elbette) geçiyor, hayatı olduğu gibi kabul etmek için (ben ne yaparsam yapayım her şey olacağına varacak sonunda) çaba sarf ediyorum. İki ayağım bir pabuçta ama ayağım da çok kalbim sıkışık şu günlerde. Uzun lafın kısası nerdeyse koca bir yazı oğlumdan uzakta, işler karmakarışık geçirdim. Hala hayat benim olmasını istediğim yere oturmadı. Bloga bir satır bir şey yazamadım, dilediğim gibi okuyamadım falan filan... Nasıl bir yaz anlamadım.
    İG'den seni izlemek iyi geliyor bana Handan. Güler yüzün hep böyle kalsın inşallah. :))))
    Çok öpüyorum seni, çooook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen terazinin dengesi bir şaşıyor tam şaşıyor, her şey birbirine karışıyor ama hepsi bir bir yerine oturur Özlemcim.

      Benim de büyük oğluşum 15 gündür yok, 15 gün boyunca beş altı fotoğraf yollayıp üç dört günde bir de mesaj attı :D Yarın döndüğünde çenesine vurur artık herhalde.

      Yüzümüz hep gülsün, huzurumuz ve mutluluğumuz hep sürsün. Ben de seni kocaman öpüyorum :)

      Sil
  3. Karelerin hepsi güzel şansıma kara tren şarkısı çıktı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam konuyla alâkalı olanını bulmuşsun Özlem :)

      Sil
  4. Rahmetli Barış Akarsu çıktı. Çok genç yaşta vefat etti maalesef. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil