Nostaljik Pazartesi

Ağustos 26, 2019

Bu haftaki nostaljimiz iki sene önce izleyip de sevdiğim filmler listem. Belki film arayanlar vardır, fikir verir. Etiketlerden film etiketini seçerseniz daha fazla film de bulabilirsiniz. Aklınızda olsun.

28 Aralık 2017 Perşembe

Bu Sene İzleyip Sevdiğim Filmler :)

Valla yazıya başlarken henüz ben de ne olduklarını bilmiyorum,  şimdi fotoğraf arşivini açıp oradan seçeceğim bakalım :)

Eveet işte seçtim. Geçen sene izleyip de sevdiğim filmler bunlarmış. Yedi tanesi festivalde gitmişim, kalan filmlerin üçünü sinemada diğerlerini televizyonda izlemişim. Afişlere tıkladığınızda filmle ilgili yazıma ulaşabilirsiniz.


















En son olarak da geçen sene yaptığım film meydan okumasının linkini vereyim, sevdiğim sevmediğim filmlerle ilgili otuz maddelik bir meydan okumaydı. İşte tam şurada :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Sin zamanlarda İran sinemasına merak saldım ben de böyle bir yayın yapayım iyi düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur Sevgi, İran sineması da çok güzel oluyor.

      Sil
  2. aralarından seçmek zor olacak film....

    YanıtlaSil
  3. hımm bu aralar bir film hevesidir gisiyor bende de ama bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. Bir kısmını listeme ekledim, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Haha, bu yazının orjinalini hatırlıyorum :-) Thor filminden özellikle:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafızan çok iyi Aze :) Thor'un dimağdaki etkisi mi demeliyim ya da ;D

      Sil
  6. monte not aldıım :) iki animasyon da çokzeldiii :)

    YanıtlaSil
  7. İçlerinden dördünü izlemişim. Diğerlerine kısmet diyorum :-)

    YanıtlaSil