Bayram Bitecek Benim Temizlik Bitmedi, Yok Artık

Ağustos 12, 2019

Hani tam temizlik bitti tamam dersin de kapının menteşesinin üstü tozlanmıştır, lavabonun altındaki gider borusunun bilmem neresi lekelenmiştir ve daha da beteri diğer yerler temizlendiğinde kirli görmediğin noktalar da gözüne batmaya başlamıştır ya, işte tam o noktadayım.

Bu kısımda durmak gerekiyor.

Aksi halde, totomuz koltuk yüzü görmeden ölene kadar ovalama ve çevredekilere çemkirme moduna geçmiş oluyoruz.

Iıh hiç tasvip ettiğimiz bir davranış biçimi değil.

Sonuçta dünya gaz ve tozdan oluşmuş anacım abartmayalım.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Toz yapı taşımız olduğundan dolayı için toz candır bırak çoğalsınlar 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi, bence de öyle Hatice :) Zaten kapı pencere açık rüzgârdan her şey havada.

      Sil
  2. yazın bana da herşey daha kirli tozlu geliyor. camlar, balkonlar açık şu
    anda ve rüzgar var. daha arefe günü yaptık temizlik,
    bir çorap gidim dün gece beyaz altını gördüm ve sinirim bozuldu.
    yani yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapı pencere açıkken mümkün değil tozsuz durmak Buket, sinir bozucu bir durum. Dediğim gibi dünyamız toz bulutundan ibaretken çok da şeetmemek lâzım :D

      Sil
  3. Bu okuduklarım bana hiç yabancı gelmedi :) Bayramın keyfini çıkartalim💗

    YanıtlaSil
  4. Evet, iş yaptıkça gözler etrafta iş arar oluyor canım. Haklısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri bittikçe diğer yerler batmaya başlıyor Tülin :)

      Sil
  5. ay ya toz almak ne sıkıntılı bişi, ütü gibin :)

    YanıtlaSil
  6. Evet bence de bu temizlik işini fazla abartmamak gerekir ancak hanımlar bu konuyu çok abartıyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E herkesin döküntüsünü toplarken bize de afakanlar basıyor haliyle Fatih.

      Sil
  7. Bugün temizlenseler yarın yine olacaklar bu da benim prensibim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan küçükken her akşam yatmadan ortadaki cam sehpayı siliyordum Kâğıt Salıncak. Sonra bir gün fark ettim ki oğlan sabah ilk iş onun başına geçiyor ve anında kirleniyor. Ben her akşam gece sabaha kadar temiz dursun diye siliyorum. O gün bıraktım silmeyi :D

      Sil
  8. Sevmiyorum ya sevmiyorum ben de bu ev işlerini off ;)) Ama son cümleye bayıldım, artık aydınlandım Handan'ım <3 sağ olasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe aydınlatabildiğime sevindim Ecehan :D

      Sil