Yaz Okuma Şenliği Sonu

Ağustos 31, 2019


Yaz okuma şenliği ben tatildeyken başlamıştı, ben tatile giderken bitti. 

Sadece tek kitabım yarım kaldı. Doğrusu bu performansı çoğunlukla kışın gösterirdim ama bu sene kolay okunan seri kitaplara dadanınca ve tatile çıkmayınca okumuşum bol bol :)

1.Kategori (10 puan):  İsminde YAZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen yada olayların Yaz'da geçtiği bir kitap.

Olağanüstü Bir Gece / Stefan Zweig / Koridor Yayıncılık / 84 sf

2.Kategori (10 puan): Adında bir Ağaç ismi/ Ağaç kelimesi geçen yada Ağaç ile ilgili olan bir kitap.

Ağaçtaki Kız / Şebnem İşigüzel / Can Yayınları /359 sf

3.Kategori (10 puan):  Adında Gemi kelimesi geçen yada konusu Gemi olan/ Gemi'de geçen bir kitap.

Hayalet Yüzler / John Flanagan/ Beyaz Balina Yayınları /397 sf

4.Kategori (10 puan): Beyazperde'ye aktarılmış DİZİ/FİLM olmuş bir kitap.

Yitik Ufuklar / James Hilton / Can Yayınları /206 sf

5.Kategori (10 puan): Orhan Kemal yada Nurullah Ataç'dan bir kitap.

Küçücük /Orhan Kemal / Varlık Yayınları / 79 sf

6.Kategori (10 puan): Anton Çehov yada Tolstoy'dan bir kitap.

Tanrı'nın Egemenliği İçimizdedir / Lev Tolstoy / Kaos Yayınları / 351 sf (Yarım kaldı  bitiremedim)

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -ler -lar eki almış bir kelime geçen bir kitap.

Hayal Kahramanları / Sunay Akın / İş Bankası Yayınları / 197 sf

8.Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.

Üvercinka / Cemal Süreya / Cem Yayınevi / 71 sf

9.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK veya 30 Ağustos Zafer Bayramı ile ilgili bir kitap

Anafartalar Kumandanı Mustafa Kemal'le Mülakat / Ruşen Eşref Ünaydın / Varlık Yayınları / 80 sf

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Türk yada Dünya Klasik' lerinden iki kitap.

Kuyruklu Yıldız Altında Bir Evlenme /
Hüseyin Rahmi Gürpınar / Atlas Kitabevi / 135 s
Ruhun Ölümü / JP Sartre/ Morpa Kültür/271 s

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): YKY yayınlarından herhangi iki kitap.

Anadolu Efsaneleri/ Yalvaç Ural/ YKY/ 122 sf
Çocuk Yasası/ Ian Mcewan / YKY / 148 sf

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Birinin ismi H harfi le başlayan diğerinin ismi B harfi ile başlayan iki kitap.

Hayata Aşk Mektupları/ Osho / Doğan Novus / 171 sf
Başka Gökler Altında / Ataol Behramoğlu / Cumhuriyet Kitapları / 263sf

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin YEŞİL olduğu iki kitap.

Tarihi Kırıntılar / Barış Bıçakçı / İletişim Yayınları / 194 sf
Şamanlar Diyarı / Barış Müstecaplıoğlu / İthaki Yayınları / 394 sf

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

Her Şey / Nicola Yoon / Pena Yayınları /335 sf
Locke Lamora'nın Yalanları / Scott Lynch/ İthaki Yayınları / 581 sf
Adalet Yıldızı ve Kayıp Pusula / Cem Gülbent / Timaş Yayınları /366 sf
Flamingolar Pembedir / Aslı Perker / Everest Yayınları / 237 sf

15.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Elimdeki seri kitapları okuyorum bu kategoride.

Akrep Dağı / John Flanagan / Beyaz Balina Yayınları / 487sf
Volkandan Kaçış / John Flanagan / Beyaz Balina Yayınları / 389 sf
Doğruluk Kılıcı Serisi/ Terry Goodkind / Pegasus / 399 sf
Doğruluk Kılıcı Serisi (2)/ Terry Goodkind / Pegasus /399 sf 



Şimdilik 19 kitap yazdım. Yaz olunca daha fazla okur muyum bilemiyorum. Bu kadar okur muyum onu bile bilemiyorum ya :D

Haydi bakalım demişim. 24 kitap okumuşum.

24 kitap 240 puan
6363 sayfa 63 puan

Ekstralar

10. Kategori 20
11. Kategori  20
12. Kategori  20
13. Kategori 20
14. Kategori 40
15. Kategori 40

Toplamda 463 puanla bitirmişim bu şenliği.

Bakalım gelecek sefere neler olacak :)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Vaybe tebrik ederim .Ben bir kitap okurdum o da yolculukta başladı otobüsten inmeden bitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen hiç okumadan geçen şenliklerim de oldu BiÇay, bu sefer çıtır çerezlere daldım. Film de izlemedim sanırım pek :)

      Sil
  2. Ne mutlu size:) Yazın hakkını ziyadesiyle vermişsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Ben de kitap okumayı sevenlerdenim. Hâlâ seviyorum. Ama sizin okuduklarınızın çeyreği kadar bile okuyamıyorum. Onun için "Maşallah!"diyorum. Kitaplardan yararlanmanız çok olur inşallah.
    Hayırlı günler dileğiyle saygılar...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Handan. Kitabın kolay okunabilir olması başarıyı çok etkiliyor. Bu şenlikte ben de biraz kolaya kaçtım :-)

    YanıtlaSil
  5. bereketli bir yaz olmus:) bol kitaplı günler dilerim

    YanıtlaSil
  6. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirim. Birde blogumda bir mim var onuda blogunuzda cevaplarsanız sevinçten havalara uçarım :)

    YanıtlaSil
  7. o kadar gez gez hemde bol bol oku.. tü tü tü tü maşallahh sana.. nazar değmesin...

    tebrik ederim canım öpüyorum.. ♥

    YanıtlaSil