Üç Gündür Tembelliğin Dibine Düştüm :)

Temmuz 31, 2019

Çok ilginç, Can evde olmayınca evde fazla iş yapmak da gerekmiyor.



İş saatlerinin düzensizliği sebebiyle  ne zaman kalktığı ne zaman yattığı belli olmadığından, tam işlerim bitti derim  karnım acıktı diye uykudan kalkar, ya da tam ev süpüreceğimdir uyumaya gider. Hele uçuşa gidecekse artık parmak uçlarımızda dolanırız uyusun diye falan.


İlk defa bu kadar uzun kalmalı bir gidişi oldu. Pazar akşamından beri yok. Evde Bilgiç'le başbaşayız. Metos da olmadığından iki oğlan arasında da kalmıyorum.


Sanırsın tatile gitmişim,  kumsalda uzanıyorum, tam o moddayım :)


Ama bu kadar yatmanın peşinden yarın kısa bir kaçamak yapacağız. Nereye gittiğimi söylemem,  yarın akşam görürsünüz :)

Not: Fotoğraflara şarkı sakladım, istediğinize tıklayıp alabilirsiniz.  Hayır şarkı bakacağım derken bir saattir youtube videoları izliyormuşum, gerçekten de sahilde yatış pozuna girmişim koltukta  :D

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. NEREYE gideceksiniz merak ettim şimdiden, bizde takipte kalırız artık. ama
    evden izlemekte güzel, seviyorum bu halleri ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki günlük kaçamak Buket, aslında ev ziyareti :)

      Sil
  2. İyi gezmeler Handan😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Ya çok güldüm. Ben de, geçen gün dört-beş günlük seyahatten dününce çamaşır sepetine bakıp iç geçirdim. O çamaşır sepeti mis gibi nasıl güzeldi? :P :D

    İyi tatiller! Öpüyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamaşır sepetleri boş oluyor mu ki hiç? Dün ütü yaptım, evelsi gün ütü yaptım. Şimdi makinayı çalıştırsam, yine var çamaşır :/

      Teşekkürler, benden de öpücükler BT :)

      Sil
  4. Hehehe akşama görürsün :)

    YanıtlaSil
  5. Ay evet erkekler evdeyse iş bitmez canım.

    YanıtlaSil
  6. Bizde akşam yemeği yiyoruz çocuklarla tam mutfağı toplamam bitiyor ki eşim geliyor , tekrar yemek ısıt, hazırla derken bir düzensizlik oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bizde hep o düzensizlik hakim. Kalkılan saat belli değil yatılan saat belli değil, bazen sabahın dördünde kahvaltı hazırlıyorum bazen akşamın dördünde.

      Sil
  7. Duman - Senden Daha Guzel o sahilde olsaydım şimdi ben de ofis yerine pek güzel olacadı ya neysem artık ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyıya dalgalar vurdukça şıkırdayan taşların sesi tam bir terapiydi B.

      Sil
  8. Senden Daha Güzel çıktı. O taşların güzelliğine bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki üzerlerini boyarım diye bir kaç tane alıp eve getirdim Şule :)

      Sil