Çay İsteyen :)

Temmuz 04, 2019

Geçen sene çay fotoğrafı çekmekten çok hoşlandığımı fark ettim.

Hiçbirisi uzun uzun kurgulanıp çekilmiş değil. Alelacele hatta.  Ama çayın kendisi çok güzel olunca :)

Haydi bakalım istediğiniz bir tanesine tıklayıp şarkınızla beraber alın çayınızı.





























Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Oğlanı uyutuyorum şu an örgülü olanı alırım ben yaaa acaba hangi şarkı vardır diye düşünürken eneeee bu handan naaapmış bu kadar fotoya şarkıyı nasıl seçmiş hayrerlerine düştüm duygudan duyguya girdim ya bu gece 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doksanların türkçe rock şarkılarına dalınca zorlanmadan buldum. Bugün canım sıkılıyordu, havadan mı nedir, iyi geldi fotoğraflar ve şarkılarla uğraşmak.

      Sil
    2. iyi gelen fotoğraflar biriktirmek güzel ve evet geri gelip beğendiğim fotoğrafın şarkısını dinliyorum tam da yaptığım iş dinle :) güzel şarkıydı bea

      Sil
    3. Güzel şarkıydı :)

      Sil
  2. şarkı falları en sevdiğim 😊ve denize karşı olan çaylar çok güzeldi 😊 şarkı da teşekkürler güzel kadın 😘 ellerine sağlık ❤🌸😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Barış Manço çıktı ya😍

    YanıtlaSil
  4. Çaylar nefis. Şu saatte demleyip içesim geldi. Şöyle bergamot aromalı. B. Akarsu/Islak Islak çıktı şansıma;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, gece geç saatlerde içmiyoruz Zeugma , su alıyoruz onun yerine. Ama şimdi demleyebilirsin :) Ben bergamut aromalı içemiyorum ya, kokusu dokunuyor, inanılır gibi değil .

      Barış Akarsu, nur içinde yatsın. İçim acır düşündükçe.

      Sil
    2. Oysa miss gibidir o koku. Neden dokunuyor acaba? Alerjik bir tepkime ise uzak dur o zaman Handan.
      Ahh ya, ne güzel bir çocuktu Barış Akarsu. Benim de hep içim acır:( Nurlar içinde yatsın.

      Sil
    3. Reçelinde falan sorun yok ama çay kokusu etrafı sarınca çok rahatsız ediyor. Hatta önce anlamadım evde aranıyorum ne beni tiksindiren diye :D

      Hem de ne güzel çocuktu, amin.

      Sil
  5. 'Manga/En Güzel Şarkım' Çayı da Manga'yı da çok severim :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Söz konusu çay güzel olmasında ne olsun :)

    YanıtlaSil
  7. 90 lar pop deyince hepsine baktım:)))

    YanıtlaSil
  8. Ya cok ilginc bisi oldu, haftaici musli yedigim icin sabahlari kahve iciyorum genelde, gun icinde de cay.

    Bu sabah burnuma cok yogun sekilde mis gibi klasik Turk cayi demi kokusu geldi, cay mi icsem ya canim istedi diye dusundum. Oncesinde bloglara bakayim biraz dedim, karsima cikan yazin bu, bu da mi tesaduf 😅

    Fotografla olmaz Handan, kap cayi gel 🙃 Ben de ukulelemle sarki soylerim 😱 falina ne cikarsa artik 😬😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kokusu taa sana ulaşmış Yasemen. Dur ben yeni çay demleyeyim, hemen geliyorum, sen ukulelenin akordunu yap o arada :)

      Sil
  9. Çay tavşan kanı, muhabbet koyu ise daha ne olsun ki..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne olsun ki Sevda :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  10. Yaz sıcaklarında pek içemesem de çok severim, hele sen ikram etmişsin.Sağol canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında en iyi hararet alıcılardanmış Mehtap ama ben de şu aralar yeşil çay demleyip dolaba koyuyorum. Çok güzel geliyor :)

      Sil
  11. fesupanallah veriiii goood :) ben de çay değil sütlü kahveee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bir ferahlama isteği sezdim Deep, kar manzarası bu sıcaklarda çok iyi geliyor, değil mi?

      Sütlü türk kahvesi seviyorum ben. Hımmm, pişirip bilahare içine buz doldurulup içilmez mi acaba.

      Sil
  12. Seçtiğim beş fotoğraftan da Türkçe şarkılar çıktı. Hepsi birbirinden güzel. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer türkçe şarkılar seçmiştim Şule :)

      Sil
  13. Fotolar çok güzel ama ben yine de kahve alayım mümkünse 😁

    YanıtlaSil