Kaynaşma Mimi

Temmuz 11, 2019

Sevgili Hatice beni mimlemiş. Artık daha cevaplamadığım soru kaldı mı bilmiyorum ama neyse hâlâ yeni gelenler vardır da bilmiyorlardır bu önemli bilgilerimi belki :)

1 Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız blogunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir ?

Ortaya karışık :) (İki kelime oldu ama gevezeyim ben :D)

2 Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşır mısınız ?

handan78778 instagram hesabım. Tabi o kadar geç açınca isim bulması biraz zor oldu. Okul numaramı aldım ben de.

3 İlk Blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz ?

Bir gazete bloggerlarla ropörtaj okumuştum. Mathilda mıydı neydi bloğun adı hatırlamıyorum şimdi.

4 Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz ?

Kendimi yazar gibi gördüğümü söyleyemem :) Hiçbir grupta yokum.

5 Ünlü Sosyal ağı Facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı ?
yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi ?

Facebook hesabı açmadım ki hiç.

6 Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi Blogspot / Wordpress & diğer

Haliyle kullandığım platformun iyi olduğunu düşünüyorum. Bir ara burası kapandığında wordpress'e aktarmıştım yazılarımı ama öyle duruyor.

7 Kaç Blogunuz var ?

Dört.

8 Blogunuzun toplam sayfa görüntülenme sayısı kaç ?

Bi bakiim diyeceğim ama benimkisi eski, blogda istatistikler çok sonra başladı :D (2011 de başlamış, benim bloğum 2005 te açılmıştı)  677.822 imiş.

9 Blogunuzda Reklam yayınlıyormusunuz ?

Hayır.

10 Misafir yazar olarak yazdığınız Blog var mı ?

Hayır.

11 Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı ?

Çok şükür ki hayır.

12 Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var ?

Valla işte 14 yıldır buradayım, daha olurum inşallah. Başka bir hedefim yok. Gelenler pozitif duygularla dolsunlar yeter.

13 Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı ?

Cıks.

14 Blog yazarlığını önerirmisiniz ? Evetse nedeni ?

Herkesin kendisine kalmış bir şey bu. Zorlama yapılacak iş değil.

15 Kitap okuma oranınız nedir ?
( 10 üzerinden )

Ben istatistikçiyim anacım. 10 üzerinden not vermem için 10 kaç kitaba tekâmül ediyor bilmem gerekiyor.

Bazen çok okurum, bazen okurken hayatımı kaçırıyormuşum gibi gelir elimi sürmem bir müddet. Ama kitap sevgim sonsuz.

16 Diğer Blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz ?
(Okuma listesi kullanıyor musunuz)

Blogger okuma listesine bakıyorum.

17 Blog sahipleriyle etkinlik yapıyormusun? hangi etkinliklere katılırsın?

Bu da açık bir soru olmuş. Ne etkinliği yapıyor muyum?  Mimlere, bazı meydan okumalara katılırım. Özellikle kitaplı  şarkılı ve filmli olanlara.

Gerçek hayatta katıldığım bir etkinlik olmadı. Ama buluştuğum harika blog arkadaşlarım var.

18 Sosyal medya üzerinde Blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısın ?

Hayır. Hiç işim olmaz.

19 Bugüne kadar kaç Mim cevapladın ? Hoşuna giden bir Mim ?

14 sene diyorum.  Mimleri etiklememişim o yüzden sayamayacağım şimdi.

20 Ünlü bir Blog yazarı olsaydın Siyaset yaparmıydın?

Şu anda ne kadar yapıyorsam o kadar yapardım. Ünlü olunca metamorfoza uğramayacağım ya :)

21 Bu Mimi cevaplamasını istediğiniz 3 blog yazarı arkadaşınızı Mimlermisiniz?

Mimlemeyen kaldı mı bilmiyorum. Yapmamış ilk üç kişi aşağıya ben yapmadım desin mimliim onları :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Kimin yazdığını bilmeden okusam ve bu cevaplar kime ait diye sorsalardı kesin bu bizim Handan derdimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgim belli demek Yıldız :D Öptüm seni :)

      Sil
  2. Şu doğallığınızı çok seviyorum...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebemkuşağı. Doğal olmamak kendini bir hapishaneye sokmak gibi bir şey bence :)

      Sil
  3. GÜZEL VE SAMİMİ BİR MİM YAZISI OLMUŞ. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  4. Bayaadır mim yapmamıştım, yapayım bari:)

    YanıtlaSil
  5. Reklam yok, sosyal medya grupları yok, oh walla ne güzel, özgürlük bu bence. İnstada aktifsiniz, ben orada takip ettiğim için buraya arada bir uğruyorum.

    YanıtlaSil