Ey Enerji Oradaysan Eğer Buraya da Gel, Benim Mutfağa Girmem Lâzım

Temmuz 20, 2019


Hiç olmazsa evden çıkmadan patatesi kavursaydım. Oğlana yolluk börek yaparım dedim bende sıfır enerji.

Sabah bir saat yürüdüğüm için mi böyleyim. Sonrasında yemeğe misafir geldiğinden iki saatte yedi kap yemek pişirdiğim için mi bilemedim.

Çamaşırları da toplamam lâzım.

Uyudum da güya biraz.

Akşama konserde dep dep depişirsin ama Handan Hanımcım. Kalk kalk. Şu patatesleri haşla. Soğanları doğra.

Neyse şu çayımı bitiriim önce. Çıkmadan son durumu yazarım size.

Son Durum : Patates kavruldu, çamaşır toplandı ,  gece yatıya gelecek delikanlının yatağı hazırlandı. Artık sabaha sararım böreği. Şimdi

MANOWAAAAARRRR!!! 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. sen de insansın yani robocop diyelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben fazla bilimkurgu seyretmekten ne olduğumu şaşırmışım Deep :D

      Sil
  2. kolaylıklar dilerim güzel kadın elbet yaparsın sen 😊🌸 sevgiler canım benim 😊🌸 deep doğru söylemiş 😊 aslında bir RoboCop olsa ne iyi olurdu 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem :) Üç erkekle yaşarken robokopa bağlamak gerekiyor bazen :) Yemeğe misafir geliyordu. Güya gelirken et getirecek, bizde pişirecekti. Çocuğa o kadar geç haber vermiş ki kasabı kapanmış. Ama bunu bana söylemiyor, ben salata malata pilav yapıyorum ana yemek yok :D Neyse ki dünden çıkarttığım tavuk vardı, onu pişirmiştim. İdare ettik ama, gel de robokop olma :D

      Sil
  3. Evrende bir şeyler var efendim herkes enerjisiz bu ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ey enerjiii geldiysen bi ışık yak bize :)

      Sil
  4. Enerjim yok deyince ben de sebepsiz yere yorgunsun sanmıştım. Sporunu ve misafirlere yemeğini yaptıktan sonra yorgun olman çok normal. Sanırım sen hiç yorulmamak istiyorsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yirmili yaşlardaki enerjimi istiyorum, o da haliyle olmuyor tabi Şule :)

      Sil