Pazar

Temmuz 07, 2019

Dün arkadaşlarımla buluşmaktan geç dönünce bu sabah yürüyüşe çıkmayı iptal edip bir güzel uyudum.



Öğlen oldu , tamamıyla tembel bir gün yaşamaktayım :)


Elimdeki kitabı bitirdim. Yenisini seçtim.


Makinaya çamaşır attım.

Öğleden sonra Metos'la pazara gideriz.

Yeni hafta öncesi biraz dinlenme zamanı.


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Arada tembellik yap tabii arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu Pazar uzun bir aradan sonra yoğunum şimdi oturdum. 3.5 yıldır dış teli kullanan arkadaşımın telleri cıktı onu simitciye görürdüm sabah :) oradan d&r 7 tl kampanyasına oradan pet shop a sonra kedi tuvaletini yıkadım sonra köpeği ve şimdi oturdum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo sen bayağı hamarat geçirmişsin Sev :)

      Sil
  3. keyfini çıkar güzel kadın 😘 arada gerek dimi ama 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Kitap kısmında epey imrendim :) Okumayı geçtim seçecek fırsat bile bulamıyorum çok uğraşsam da. Ama 'Öğleden sonra Yunus Emre'yle pazara gideceğiz.' yazabilmek için önce onu büyütmem gerektiğini de anladım tabii :) Ne demişler, emek olmadan yemek olmaz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin şu dönemde işin gücün tek şey Fidan :) Ben Metehan doğduğunda bilgisayar oyunu oynadığımı düşünmeye başlamıştım. Bebeği sakın ağlatma oyunu :D

      Zaman çok çabuk geçiyor, bir bakmışsın yanında pazar torbalarını taşıyan bir delikanlı belirmiş :)

      Sil
  5. Pazar günleri burada değil pazar, ekmek bulamazsın heryer kapalı 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da biz akşam on birde açık yer bulamazsak söylenmeye başlıyoruz :D

      Sil