Kumrularla Başım Dertte

Nisan 21, 2018

O kadar parfüm sıktım, gördükçe kovaladım, yerini değiştirdim. Bugün baktım, bütün çiçekleri kırılmış olduğundan sepeti atmaya karar verdim. Son anda içini boşaltıp öyle atayım dedim ve..

Ne ara yumurtlamayı başardınız,  of ama,  üzüldüm şimdi.


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Baksen şu kumrularin ettiğine 😊insan kıyamaz da şimdi Allah'tan bir tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha konmazlar üzerine Özlem, balkona koydum yeniden ama zannetmiyorum geleceklerini.

      Sil
  2. Eheheeee çok tatlı ama kiiii😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı ama pek şansı yok artık, gelmez kumrular bundan sonra ona.

      Sil
  3. Yazık olmuş:( Şaşkın kumrular..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne şaşkın Mehtap, her sene başka bir şekilde gidiyor yumurtaları.

      Sil
  4. Bu kadar olur,inan tam seni okuyorum,oturduğum yerden balkon kapısı görünüyor,güvercin beyler bayanlar guk guk almışlar çörçöpleri yerleşecek yaa,hiç kaçırmıyorlar bir gün önce saksı aldım boş toprak değiştireceğim dün de işlerim vardi, sen dün benim yokluğumu fırsat bilip keşif gezisi yapmışlar anlaşılan,,şimdi farketmesem yerleşecekler...
    Valla topişle onlarla çok uğraştım yıllarca yeter,gitsinler ya balkon sefası yapamadım adam akıllı onlar yüzünden yıllarca ....
    Çok fena bir durum -üzücü de kovaladık topişle yeteeer...
    👻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka balkonumu onlara bıraktım Merih, çamaşırlara konmadıkları sürece dokunmuyorum ama ön balkonu da bana bıraksınlar artık. Geçen sene de çocuk odasına dadanmışlardı, eee :D

      Sil
  5. ya çok üzüldüm şimdi :(

    YanıtlaSil
  6. Bi senesi oglum evinin balkonunda oldukça sığ olan bir süs saksısının içinde tek bir küçük yumurta gördüm. Gelinkız dekor olsun diye koymuş sandım. Evirip çevirip yerine koydum. Ertesi gün yumurtanın oradaolmadığını gördüm. Öğrendiğim kadarıyla insanın elini değdiği yumurtayı alıp gider bi dahada aynı yere yuva yapmazmış kumrular dediler. Mereak ettim senin yumurta hala yerindemi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumrular alıp gidiyor mu bilmiyorum Gezgin Kova, onlar bir daha kuluçkaya yatmıyorlar, genelde kargalara yem oluyor yumurtalar . Gelen giden olmadı, yumurtayı atmak zorunda kaldım.

      Sil