8 Şubat 2018 Perşembe

Elric -2


İlkinden sonra ikincisini okumak için öyle aşırı bir hevesim yoktu ama kış okuma şenliği için mek mak lı başka kitap bulamadığımdan haydi bu da okunsun dedim.

Dağıttı kitap beni.

İçinde Elric gelene kadar bayağı bekledim. Alâkasız hikâyeler vardı. Kimini dönüp yeniden okudum ben bir şey mi atladım diyerek. Iıh, yine anlamadım.

Derken olay elinde Kaos kılıcıyla dolanıp onun çektiği ruhlarla beslenen albino Elric'ten çoklu evrenlere ,zamanın sonuna falan dönüştü. Ne nerede ne yapıyor hepten oynadı.

En sonunda yarım kaldı konu ama devamını okumak için hiç acelem yok, hiç :)

"Yanılıyorsunuz hiçlik Düzen'dir. Hiçlik Düzen'in amacıdır. Düzen onun nihai durumuna, hiçlik haline giden yoldur."

......

"Hiçbir şeyin olmadığı bu yerde " dedi Rackhir ürpererek "ne tür tehlikeler olanilir ki? "
"En yalnız deliliğin tehlikesi"  dedi Lamsar.

........

"E tabi en güzel şaka gerçeğin basit bir şekilde zikredilmesidir."

........

"Bu tanrılar ve şeytanlar muhabbetinden bıktım. İnsanlar neden yalnızca insanlara inanıp bir talihsizlik karşısında bunu görünmeyen tanrılar değil, kendi başarısızlıklarından dolayı kaynaklandığını düşünemiyorlar? Hayat kolay değil, iyi ve onurla yaşamak zor iş, ama hades adına bu ilahlar ve su perileri ile daha da karmaşık hale getirmeyelim! "

.........

"Saflar arasındaki farkı bazen anlamak mümkün olmuyor" diye mırıldandı von Bek Elric'e dönerek. O kadar uzun zamandır savaşıyorlar ki neredeyse aynı hale geldiler."

Elric
Tanelorn'u Kurtarmak
Michael Moorcock

8 yorum:

  1. benim de böyle durmadan okuyup hiç bir şey anlamadığım bir kitap var, "gelecekteki hatıralar denklemi." hala ne anlattığını bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ismine bakıp onu da okuma moduna girerdim ben iyi ki söyledin Büşra.

      Kardeşim ne diyecekseniz açık açık yazın yaa,germeyin okuyucularınızı :)

      Sil
  2. Benim yeğenin en sevdiği yazar ama eleştirini, yorumlarını okuyunca çok kafa karıştırıcı geldi bana. Bir kitabı okurken insan bu kadar da bulmaca çözer gibi o kimdi, bu neydi? dememeli bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlerin hoşuna gidebilir bu tarz kitaplsr Müjde, merakla Metehan'ın ne diyeceğini bekliyorum. Okusun da bir söylerim size.

      Sil
  3. ay bu yazarın okudum bi şeylerini. bi deee david eddings çok iyi yaaaaa tavsiye ederiiim :) son yazımın yorumlarında adın geçiyoooo ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum o yazarı Deep, bir serisini okumuştum, hatta iki kitabı daha var elimde :)

      Dur bir bakiim :)

      Sil
  4. "Saflar arasındaki farkı bazen anlamak mümkün olmuyor" diye mırıldandı von Bek Elric'e dönerek. O kadar uzun zamandır savaşıyorlar ki neredeyse aynı hale geldiler."

    Wuhuuuu.... Anlasak keşke be.. :)

    YanıtlaSil