Tatil Fotoğrafları

Ocak 21, 2018

Cumartesi gecesi Ankara'da Can'ın ağabeyinde kaldık. Kuzeni de gelince böyle kalabalık bir gece geçirmiş olduk.

Ertesi sabah erkenden yola koyulup Erciyes'e vardık. Kayakları askeri tesisten kiralayacağımızdan ona yakın bir otelde yer ayırtmıştık ama hiç de yakın değilmiş. Daha doğrusu yakın ama o karda kışta yürünecek kadar yakın değil. Üzerine bir de abuk subuk konuşup bir türlü odalarımızı bize verememeleri üzerine orada sadece bir gece kaldık. Sonrasında göçebe hayatımız başladı.

Ertesi gün Can'ın devre arkadaşı küçük kızıyla geldi. Teleferikte (gondol diyorlardı ismine ne hikmetse) böyleydik :) Can'ın yeğeni Selçuk da bizimleydi. Henüz kayaklarla imtihanı başlamamış, pek umutlu :)

İlk gün neşeyle başladı,

Bilgiç'in karlı bir yerde evlere şenlik uçuşuyla kanlı bitti. Neyse ki dudağını ısırmış. Etraftaki kan miktarıyla eyvah moduna girmiştim. Zaten benim herhalde en çok dua ettiğim zaman dilimi kayarken. Her sene ödüm kopuyor birisine bir şey olacak diye.

Neyse ertesi sabah bir önceki güne göre çok güzel bir hava vardı. Bizim kazazede de bir gün öncenin korkusunu yenmek üzere pistte yerini almıştı.

Bu da ağabey oğluşun fiyakalı pozu :)

Bir hafta boyunca çektiğim tüm fotoğraflar bunlar. Ben de ne kadar az çektğime inanamadım.

Beni de çek beni de çek şımarık pozuyla Handan'ı da koyalım şuraya.

Tatilin kahramanı Can. Her gün  üşenmeden benim kayak ayakkabılarımı giydirmesiyle bu ünvana hak kazandı. Niye uğraşıp duruyorsa :) O uğraşmasa kaymayacaktım bu kadar ben.

Son gün dışarıda gözgözü görmüyordu. Çaresiz içeride bekledik.

Eh beklerken eğlenmeyecek değildik herhalde. Pis yedili oynayan pis yedili olarak keyfimiz yerindeydi :)

Napolyon falı bakan Metehan, poz ver dediğimde yere çökerek Napolyon 'un boyuna inmese ona benim oğlum demezdik zaten. Fotoğrafları kesip biçmeye üşendim öndeki kartı görmezden geliniz anacım. Aslında ünlü "Para para para" sözüne  bi gönderme var orada :P

O akşam Kayseri' ye iniş yaptık. Zaten her gece iniş yapıyorduk da çocuklar ve Sabriler de geldiler. Bu arada şunu da belirteyim, Kayseri'de kalıp günü birlik yukarı çıkıp inmesi çok kolay. Arabayla yirmi dakika kadar sürüyor. Yol dört şeritli ve her an temizleniyor.

Kayseri 'de o akşam kar başladı. Kocaman pamuklar şeklinde yağıyordu.

Bu ikilinin seneler önce başlarında karla sütüdyoya girip çektirdikleri bir fotoğrafları vardı. Aynısından çektik :)

Net çıkmasa da en sevdiğim fotoğraflarımdan oldu bu. Belki de net çıkmadığı için güzel gelmiştir :D

Ertesi sabah karlar altında bir şehre uyanıp, kahvaltı sonrası hemen yola çıktık.

Yol dediğin dans ederek daha keyifli olur :)

Şu an evde iki hastamız var. Hapşu hupşu ve öhöler arasındayım ama olsun. Tatilimizi yapabildik en azından.

Şimdi artık pazara gitmeliyim. Bunca hastaya bir çorbası tasta yapmak lâzım. Görüşürüz :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

1. Çok güzel fotoğraflar, en güzeli senin de en beğendiğin resim, kar yağarken hava ısınıyor ya çok hoş oluyor, geçmişler olsun:)

1. Teşekkür ederim Müjde :) Bir de buraya yağsaydı şu kar, gözümüz yolda kaldı.

2. En sevdiğin fotoğrafın bana Titaniği anımsattı.
    Ya da durun, kimse yolumu kapamasın daha gidecek yollarım var gibi olmuş:)
    Kar resimlerini çok beğendim, neşeniz eksik olmasın...

1. Hahaha, bırakın beni, gezicem daha geziceem :) Teşekkür ederim Mukaddes :)

3. İnsanın içini hem üşüten hem de ısıtan kareler. Özlemişim ben böyle karla oynamayı. Süpersiniz.

1. Bu kadar soğuk olup bu kadar sıcacık hissettiren başka bir şey de yoktur herhalde Gezgin Kova. Teşekkürler :)

4. Yanıtlar
    1. Aksiliklere kafayı takmayınca güzel oldu Özlem. Karda kışta her gece kim nerede yatacak hesaplaması yapatken beynimiz döndüydü aslında ama, boş veeer dedik :)

5. Ne güzel imrendim he doğrusu :D Bende gitmek istiyorum ama kendime güvenemiyorum kesin oraya gidersem ölürüm falan diyorum :) Ne güzel bir hafta geçirmişsiniz

1. Aa neden ölesin canım, çok eğlenceli Elif :)

6. Ya biz şu kayak işini bir türlü oturtamadık. Sanırım Selçuk soğuğu hiç sevmiyor diye olabilir. Kuzey doğmadan önce her sene giderdik, Selçuk soğuğa gidiyoruz diye söylenir ama pistten de hiç inmezdi. Hatta bir seferinde öyle zor bir parkura girmiş ki zirveden kahkaha ata ata indi. (sinirleri öyle bozulmuş) adrenalin tuhaf bir şey. Kuzey doğduktan sonra da ısrarımı sürdürdüm. Çocuk üç yaşındayken falan bacak aramızda kaydırıyordum. İlk okula başladı, ben de bıraktım ipin ucunu. o zamandan beri kayağa hiç gitmedik. Şimdi acaba neden diye düşünüyorum kahvaltı masasında. Çocuk kayak yapmayı öğrenemedi bu arada. Bir el mi atsam bu işe, ne yapsam? Bilemedim bak şimdi. Bu arada ne güzel eğlenmişsiniz. Bayıldım.

1. Oğlanlar küçükken oldukça zordu kayakları taşıyıp ayakkabıları giymek falan ama bence sizin artık kayağa gitme zamanınız gelmiş Özlem, bir el at bu konuya :)

7. Ohhhhh ne güzel olmuş.Eglenmişsiniz.
    Okuyup-izlerken ben bile eğlendim.Sefanız keyfiniz hep olsun.
    Çorba iyi gider,afiyet olsun.Olacak artık küçük çapta hastalıklar,geçmiş olsun.
    Sevgiler.

1. Eğlendik gerçekten de Merih :) Aman nezle grip önemli değil geçer :) Bizden de sevgiler :)

8. O sevdiğin fotoğrafı ben de çok sevdim. Enerji dolu Handan'ı o kadar iyi yansıtmış ki...
    Bizim oğlan kar yolu gözlüyor ama bu sene benim hiç ümidim kalmadı gibi :/

Şahane bir tatil olmuş, Bilgiç'e geçmiş olsun. Ufak atlatmış allahtan.

Öpüyorum seni ♥

1. Biz de hâlâ umutla kar bekliyoruz Şebo, tabi okul açıldıktan sonra yağmasını daha çok tercih eder bizimkiler :D

Evet Bilgiç çok ucuz atlattı neyse ki, o kanı görünce fena olmuştum. Sağ olsun, her sene bir aksiyon yaşatır bize.

Ben de seni öpüyorum canım :)

9. Can Abi, abisine ne kadar benziyor. Bir an hangisi o çıkaramadım. Saç kurtardı :)

1. Haklısın Burcu, diğer ağabeyiyle daha da çok benzeşiyorlar :D

10. Tek kelime ile muhteşemsiniz :)

1. Ailece başbaşa tatil geçirmeyi çok seviyorum ama arada böyle kalabalıkların da başka keyfi oluyor Büşra. Bu akşam kim hangi odada kalacak, yere yatak örtülerini serip kim yatacak, kaç odamız var hesaplamaları da tatile başka bir hava kattı :D

Teşekkürler canım :)

11. ayy en güzeliiii ilk aile fotosuuuu :)

1. Kalabalık fotoğrafları çok seviyorum Deep, onun için de herkesi zorla oturtup çekiyorum fotoğraflarını :D

12. Çok eğlenceli bir tatil olduğu belli. Senin adına, sizin adınıza çok sevindim :-)

13. Hep böyle gülün e mi? Bakınca ben de gülüyorum çünkü. Esnemek gibi bulaşıcı bir şey bu :)
    Pis yedili oynayan yediliyi, yedi mi diye saydım. İyi mi? Tekerleme gibi oldu :) Sana ciddi ciddi yorum yazamıyorum Handan. Farkında mısın?

1. Evet gülmek de bulaşıcı Tülin, insan otomatikman gülümserken buluyor kendisini :)

Hahaha kontrol etmekte fayda var tabe :)

Bana ciddi ciddi yorum yazamaman ne güzel :) Öpüyorum seni kocaman :)