Bize Jürilik Yapmanıza İhtiyacımız Vaar.

Ocak 30, 2018

Sabah dışarıda işim vardı , eve dönerken baktım hava çok güzel oğluşlarla piknik yapıp üzerine de fotoğraf çekelim diye düşündüm. Hatta yarışalım hangimiz daha güzel çekeceğiz diye. Hemen çay demledim, ekmek arası birşeyler hazırladım.  Kendimizi dışarı attık.



Sizin için video bile çektik. Sizden istediğimiz üç fotoğraf seçmeniz. Böylece puanlama yapıp ilk üç fotoğrafı belirleyebiliriz:)





Evet pek  eğlenceli videolarımızı izlediyseniz sıra geldi yarışma fotolarına.

















Biraz karışık oldu ama numaraları zaten üzerlerinde. Şimdi herkes en sevdiği üçünü yazarsa seviniriz. Teşekkürler:)

Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. Öncelikle hepinizi eline sağlık, ben 12 numarayı seçtim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu noktada 2,3 ve 14 numarayı seçiyorum. 2 ve 3. fotoğraflarda altın oran diye tabir ettiğimiz bazı olaylar bilerek yahut bilinmeyerek fotoğrafa yerleştirilmiş bu fotoğraftaki kompozisyonun oluşmasını rahatlatır... 14. fotoğrafta ise bir devamlılık mevcut, fotoğrafa boyut kazandırılmış diyebiliriz. :)

    YanıtlaSil
  3. 14-10-3 en sevdiğimden aşağıya doğru sıralamam. hepinize bol şans:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. 14-5-3 derim ben acele acele.
    Videoları sonra izleyip neşeleneceğim ;)

    YanıtlaSil
  5. ya harikasınız siz. Sizi gördükçe çok heves ediyorum, umarım çocuklarımla ilişkim bu denli sağlam olur. Allah daha da sağlamlaştırsın inşallah, hep böyle mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  6. ben 3-8 ve 14 ü seçtim bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. 3,8 ve 19 benim favoriler sekercim. Cok tatlisiniz ailece 😊

    YanıtlaSil
  8. Videoları pek bir sevdim :) 2,6, 14. Bakalım filmi kim seçecek! Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
  9. Hepinizin eline saglik:) 11,3 ve 4 diyorum ben.

    YanıtlaSil
  10. 3, 2 ve 14 diyorum efendim.

    YanıtlaSil
  11. 2-4-9
    Unutmadan sayıları yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
  12. 8'in duygusu muhteşem; bence ardından 3 ve 4 geliyor.
    Harikasınız :)

    YanıtlaSil
  13. 11, 8 ve 2..Hepsinde çekilmek istenilen şeyler güzel ama bir eksikleri var sanki.sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. 14-12-6 diyorum ama hepsi birbirinden güzel kii :)

    YanıtlaSil
  15. 3 13 ve de 15 diyorum📷 Sevgilerle😊

    YanıtlaSil
  16. Sırasıyla 13 ve 8 diyorum ben de.
    Ben de çocuklarla piknik yapmayı özledim:-(( Tezim bitsin, bahar gelsiiin... ve

    YanıtlaSil
  17. 14 3 15
    Aslında hepsini sevdim
    Any :)

    YanıtlaSil
  18. 8-15-2
    Uc degil bes seceydik iyiydi. Aklim sandiviclerde de kaldi.

    YanıtlaSil
  19. Hemeeen seçiyorum: 3 ve 14

    YanıtlaSil
  20. ilk üçlü için 3-4-14 seçtim.
    Sonraki üçlü 8-2-11 seçerdim

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar ben 3 ve 12 diyorum 😊

    YanıtlaSil
  22. 14 - 11 ve 3. iyi olan kazansın :-)

    YanıtlaSil
  23. Bence kazanan fotolar hakkıyla kazanmış :) Güzel olmuş ya bu düşünce :)

    YanıtlaSil