Can'la Baş Başa Buz Gibi Havada Güneş Keyfi

Ocak 24, 2018

Hep çocuklar hep çocuklar olacak değil ya, eşler de baş başa kalsın arada canım.

Biz Can'la altı sene arkadaşlık yaptık. Bunun beş senesi ayrı şehirlerdeydik. O üşenmeden kalkıp bir günlüğüne bile olsa İstanbul'a gelirdi. Kışmış, soğukmuş demeden sokaklarda dolaşırdık. Öyle avm falan da yok, Ortaköy senin İstiklâl Caddesi benim rüzgâr estikçe birbirimize sokulup gezerdik. Ah o gençlik yılları :)


Bugün Kadıköy'e inip hem bilet bakıp hem de alış veriş yapmaya karar verdim. Can'a dedim ki hadi birlikte gidelim el ele sokaklarda dolaşırız. Ara ara kar yağıyor İstanbul'da bugün, hava buzzz :)



Metehan'ı dersanesine bıraktık, oradan biz de yollara düştük. Arabada kar yağıyordu, biz sokağa çıktık güneş de bizimle çıktı. En sevdiğim hava buz gibi soğuk ama rüzgârsız güneşli havadır. Harika. Çocukların şansına operaya da tiyatroya da bilet bulamadık ama o bahaneyle Moda'ya kadar yürüdük.


Atamızla fotoğraf çekildik :)


Denize açılan sokakların keyfini sürdük.


Ah o martılar, deniz, güneş ve bulutlar nasıl da güzeldi.


Moda iskelesi de öyle.


Tüm kimliklerden sıyrılıp el ele dolaşan iki genç olduk bir anda.


Kalabalık ve keşmekeş iki sokak ötemizde kaldı, biz huzur dolu bir kış gününün sessizliğinin tadını çıkarttık.


Evden dışarıda olmak o kadar iyi geldi ki.


Sonra sokakta Nazım'a rastladık.


Onunla adımladık biraz da kaldırımlarda.


Ve biz ne zaman kapalı bir yere girsek kar yağdı (ancak bu kadar çekebildim)  ne zaman dışarı çıksak güneş açtı.

Çok güzel bir kaç saat geçirdik. İyi ki gitmişiz :)

Not: Fotoğraflara şarkı sakladım sizin için :)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. İyi ki gitmişsiniz hakikaten, kedicik çok güzel:)buz gibi havaları sevmiyorum yaaa Ankara da buz gibi bu aralar, ben lapa lapa karlı, kar yağarken hani hava ısınır ya onu seviyorum bir tek:))şarkılara henüz tıklamadım ama tıklayacağım:)Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buz gibi havayı içime çekmeyi çok seviyorum Müjde ama güneşli ve soğuk olacak. Tabi İstanbul'da ne kadar soğuk olabilirse artık :) Lapa lapa kar yağmadı bir türlü, bugün biraz atıştırdı ama tutacak gibi değildi.

      Sil
  2. Yaa, ne güzel hikaye ki ama :) Çok güzel bir gün olmuş, çok hoş fotoğraflar :)
    İstanbul'a da kar yağdı sonunda ama yine tutmadı. Ben soğuk havaları seviyorum. Kar gelsin artıık :) Fotoğrafların ardında yine güzel şarkılar saklı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar gelsin artık Alice. Demin dışarı baktım yağıyor mu diye, nerdeee yıldızlar gözüküyordu pırıl pırıl.

      Sil
  3. Kış sessizliğinde yürümek, yorulmak ve sonra sıcak eve dönmek ne hoş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Hüznün Tadı, çok güzel oluyor. Bir de kar yağsaydı bol bol :)

      Sil
  4. Ben de gezdim sanki sizle, ne kadar güzel görüntüler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Buket, İstanbul hâlâ çok güzel :)

      Sil
  5. ayyyyy eski lisenin ordan da geçtin tabikide di miii. :) şimdi istiklalde yürümek hiç hoş değil yaaaa, arabistanla suriye karışımı oldu sankiliiiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden hep İstiklâl'e giderdik Deep. Hem en çok sinema orada vardı hem de en güzel yerdi. Şimdi bir tek film festivalinde denk düşerse gidip üzülerek geri dönüyorum. Kadıköy'den çıkasım gelmiyor.

      Sil
  6. Fotoğraflar harika.Kadıköy'ü,Moda'yı gezmeyi bende çok seviyorum.Ayrıca fotoğraf çekmeyi de çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmek ve fotoğraf çekmek terapi gibi geliyor Saadet, Kadıköy de gezmek için en güzel yerlerden :)

      Sil
  7. O Moda iskelesi, biblo gibi ne de güzeldir. Huzurlu, sakin ve Barış Manço dur biraz o sahil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy'ün bütün gürültüsü uzakta kalıyor sanki küçük bir sahil kasabasına gelmiş gibi hissediyor insan Tülin. Tabi kışın, yaz geldiğinde turistik :D

      Sil
  8. Şahanesiniz ♥
    Hep kendi gönlünüzü şenlendirdiniz hem de bizi gezdirdiniz ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinden tutup çıkartmasam dizi film zehirlenmesinden gidecekti Şebo,insan tüm gün dizi izleyebilir mi yahu :) Çok güzel oldu temiz hava alıp nostaljik takılmak :)

      Sil
  9. Resimlere eski bir kadıköylü olarak bayıldım .
    Keyifli yazı için teşekkürler.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yapmışsınız Handan. Çocuklar ufak diye biz de hiç beraber çıkamıyoruz eşimle. Ay büyüsünler artıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de yeni yeni bu özgürlüğü kazandık Gökçe. Sonunda başbaşa kalacaksınız zaten, şimdi çocukların keyfini çıkartın :)

      Sil
  11. 6 yıl arkadaşlığı götürebilmek büyük bir başarı.Valla takdir ettim sevginizi.Daim olsun mutluluğunuz :)

    YanıtlaSil
  12. Ne harika kareler ne harika anlar ne harika duygular veee ne mutlu size :)))

    YanıtlaSil
  13. Great post, darling!
    Your blog is so good!

    adellinasworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. Herşeyin çok güzel denk düştüğü küçük mucizevi günlerdendi Evde Yazar :)

      Sil
  15. 4. ve 12. fotoğraflara bayıldım :) Mutluluğunuz gülümsemenizden belli.. Arada bir böyle zaman geçirmek insana neşe katıyor. Bizimle paylaştığınız için teşekkürler. İnanın kendim yaşamış gibi keyif aldım okurken :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de neşe katıyor Fısıltı, sizlere de bulaştırabildiysem biraz, ne mutlu bana :) Benden de sevgiler :)

      Sil