İki Gündür Tembellik Yapıyorum :)

Ocak 26, 2018


Dün Bilgehan'ın arkadaşları gelmişti ama bugün tam tembelim :) Sabahki bir saatlik yürüyüşümü saymazsak hiçbir şey yapmadım. Akşama da yemeğe misafirliğe gideceğiz, oh mis :)


İçeride çocuklarımın sesi, karşımda Can, önümde yapbozum, pencereden süzülen güneş, sıcacık evim. Hayat sana çooook teşekkür ederim...

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Arada tembellik yap tabii ki, yapboz çok güzelmiş, kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldi dinlenmek Müjde. Uapboz çok güzel değil mi, başında pek durmadım ama yavaş yavaş bir iki birleştirip kalkıyorum, iyi geliyor.

      Sil
  2. Arada tembelliğe de ihtiyaç var sanırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl ihtiyaç var Ebemkuşağı, işler hiç bitmiyor biz mola vermezsek.

      Sil
  3. Sabır yapbozları ve şükür :) Ne manidar bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükrederim ben Alice, şükretmemek nankörlük olur :)

      Sil
  4. Yapbozun resmi çok güzelmiş. 🤗 Bende bugün dersten biraz kaytardım. 😅 Arada bir tembellik iyidir. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapbozdaki gibi bir evim olmasını çok isterim Ebrar :) Dersten kaytarmanın keyfi de başkadır :)

      Sil
  5. Ben de üzerimdeki tembelliği atamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O denge çok önemli Kâğıt Salıncak, dinlenme diye başlayıp sonra öyle kalakalma hali çok oluyor. Hayır dinlenmiyor da insan süre uzadıkça. Yapacak bir iş bulmak gerek.

      Sil
  6. Beautiful post! ♥ I love your blog!
    Following you! Follow back?

    https://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. akşam yemeğe misafirliğe gideceksek eğer bana tatil gibi geliyor. evde yemeğim olsa bile öyle geliyor. sana da öyle geldiğini hissettim Handan'cım. ayrıca şu puzzle ları bir türlü bitiremediğimi de eklemeliyim sanırım. yarıya kadar gelip, hatta yarısından fazlasını yapıp "amaan başlarım böyle işe " deyip dağıttığımı bilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapboz uzun bir zamandır masanın üzerinde duruyor. Arada bir iki tane yerleştiriyorum. Acelem yok nasıl olsa :) Yarıdan sonrasısen eğlenceli kısmı aslında, yerler azalır, bulma hızlanır hele son parçalar hızla yerleşirken bitemeseydi keşke dersin:)

      Sil
  8. Bende sanki 2 gündür tembellik yapıyorum :) Birde yapboz yapmayı hiç sevmem üşenirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapboz benim terapi yapma yöntemim Elif, onu yaparken beynim başka birşey düşünmüyor :)

      Sil
  9. Tembellik insanlığın şanından! :D

    YanıtlaSil
  10. anacım yap tembellik tabiki boşveer biraz tatil iyidir:):)

    YanıtlaSil
  11. Arada tembellik hakkını da kullanmak gerek. Sonra geçmişsin 'yap-boz'ın başına, demek ki pek de tembel sayılmazsın:) Şükretmek ne güzel bir duygudur! ben de yaşadığım her ana şükrederim hep!. her zaman gökkuşağını göremez insan! işte ben o koyu renklere de 'eyvallah' derim! Sevdiklerinle; sağlıkla, huzurla dolu...İyi tatiller dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esin :) Elimizdeki güzellikleri görebilip şükretmek çok güzel:)

      Sil
  12. o tembellik bende de var bir kaç gündür , geçeceğini ümidediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzayınca atalete çeviriyor, zamanında durmak gerekiyor Eylem:)

      Sil
  13. Ben de bir heves böyle çoook parçalı bir yapboz almıştım ve henüz başlayamadım. Acaba bir gün biter mi? :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirmek için acele etmiyorum, yaptığım anın tadını çıkartıyorum Koleksyoncu :)

      Sil
  14. Ohh mis. Yapboz yapmaya ben de bayılırım. Yapbozu bitirince paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşırım tabii ki Şule :) Gerçi pek yavaş yapmaktayım, ne zaman biter bilmiyorum :)

      Sil
  15. Ne güzel günlerdir az is olan keyif yapilan günler...

    YanıtlaSil