Nereden Nereye

Ocak 28, 2018

Memoş'la ilk tanıştığımızda sanırım 7 8 yaşlarındaydı. Odadan içeri girdi. Dayısının yanında tanımadığı birisini gördü ve sustu :) Fotoğraf albümlerine bakarken tavladım onu neyse ki.  Evlenmek için kırmızı araba almayan tek yengesiydim. Hehe ben arabalarla oynuyordum,  bahçede şut çekiyordum, bedavaya kaptım dayıyı :)

Aradan seneler geçti. Memoş büyüdü, büyürken Tamay'la karşılaştı, birlikte büyüdüler, iki güzel genç oldular, evlendiler. Geçen aylarda bizi tuş eden hem annesinin hem babasının küçüklüğünün kopyası şeker katıldı aramıza.


Tamay sevgili Miray doğduğundan beri evde. Ama boş da durmuyor bir taraftan güzel şeyler yapıyor.

Bana yenge paylaşır mısın instagram hesabımı dediğinde tabii ki paylaşırım dedim. İşte paylaşırken de zamanda yolculuk yaptım bir anda. İnsan inanamıyor geçen zamana :)

Eveet bebek magnetinden pastaya, örgü battaniyeden puset örtüsüne el emeği işleri yaptığı instagram hesabı işte şurada. Takip ederseniz seviniriz :)



Gitmişken benden selâm söylemeyi de unutmayın ;)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Miray çok şeker gerçekten, Allah analı babalı büyütsün, örgüler harika, biliyorsun instagram hesabım yok ama başarılar, bol siparişler diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa hemen takip ediyorum. Senin instagram hesabın var mı bu arada Handanim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem :) Evet, var, ağustos ayında nihayet açtım bir tane :) handan78778 kulanıcı adım.

      Sil
  3. Hemmen takibe alacağım..
    Maşallah güzel aileye..

    YanıtlaSil
  4. Takibe aldım :) Yolu açık olsun...

    YanıtlaSil
  5. Adı da güzelmiş "ayevi" :))

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel anilar. Evde otursa da insan bir ugras buluyor isteyince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeter ki istesin, nerede olursa yapacak uğraş bulur insan Derya :)

      Sil