Evimize Döndük

Ocak 19, 2018

Herkes gider Mersin'e biz gideriz tersine :) Ama napalım okulun son haftası abuk subuk geçiyor ve tatil öncesi yollar, oteller ve pistler daha sakin oluyor.

İnstagramda bol bol karne fotoğrafları görünce biraz kendimi ayıplamadım değil, karne almaya bile gitmedik daha. Aman, Metehan'ın derdi karne değil bu sene, Bilgehan'ın da okulu şişirmiş notlarını, bütün dönem eşek ölüsü gibi çanta taşıyıp o çantayı sadece içine eğlencelik eşyaları ve neskafesini koymak için açan bir öğrenci olduğundan o notların benim nezdimde bir değeri yok.

Bütün çantalar yerleştirdim hemen yerine. O kadar bir şey kullanmadık ama yine de en az dört makinalık çamaşır var. Zaten gitmeden herkes duş alınca boşalttığım kirli sepeti dolmuştu, şimdi bütün banyo çamaşır dolu.

Hayatımın en göçebe kış tatiliydi. Göçebeliği geçtim bir de her akşam şimdi kim nerede kalacak hesaplaması yapmaktan beynim döndü. Neyse bu gece herkes yatağına kavuştu. Can'a "Hayatım şöyle sessiz bir ortamda uzanıp oturmak ne güzelmiş, teşekkür ederim beni evime getirdiğin için" dediğim doğrudur :D

İşte böyle. Tam kaymayı hatırlamıştım ki yine bitti tatil. Seneye yine yapabiliriz umarım.


Yıkıldığım Not: Hayır aslında tartıya çıkmama hiç gerek yoktu kilomun seksene çıktığını anlamam için, zira yüzüm ablaklaşıp teyze moduna döndüğümü görmekteydim ama kardeşim,  bir haftadır tatlı yemedim, aralarda birşey atıştırmadım yani tatil moduna girmedim, iki kilo nasıl alıyorum. Güya kayak da yaptım. Sanırım evde bayağı koşturuyorum ben, tatildeki spor yapan halim bile ona denk düşmüyor. Pufff.

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Hoşgeldin canım benim hem evine hem bloguna 😊❤yorucu ama keyifli bir tatil olmuş 😊😀oy o kilolar yokmu 😁arkadaş o kadar at gibi koşturuyorum o kadar yemekte yemem ama alıyoruz işte 😁 tekrar hoşgeldin canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Özlem, benden de sevgiler canım :)

      Sil
  2. Hoşgeldin Handan'cığım, ya ne diyeceğim çamaşırları otelde vereydin, kurtulurdun şimdi, ütülerlerdi de. Kilo için takma, verirsin sen azimlisin. Evim evim güzel evim değil mi ama insanın evi, kendi yatağı gibisi yok galiba.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dürüst bir otelim olabilseydi çamaşırları verebilirdim Müjde, ama dedim ya karman çorman bir göçebelik içindeydik :) Kilo vermekten ben sıkıldım o dönmekten sıkılmadı
      . Vericez mecburen :) İnsanın evi gibi yok, evet :)

      Sil
  3. Hoşgeldiniz o halde. Bülbülü altın kafese koymuşlar ille de vatanım demiş misali insan evini arıyor.:) Kiloları dert etmeyin siz verirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan evini arıyor gerçekten de Ebemkuşağı :) Kiloları vermek hayatımın hikâyesi zaten, umarım veririm.

      Sil
  4. Seksen mi? Hadi canım. Seksen olsa duramazsın :)) ay kendi esprime kendin güldüm. Hoşgel canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Tülin. Yetmiş olsa yetecekti bana oysa, fazlasında gözüm yoktu :)

      Sil
  5. Hosgeldinizzzz:) Kilo dediğin nedir ya,verirsin. Istanbul'un stresi,koşuşturmaca yeter de artar bile,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Bahar :) Umarım veririm, her sene verip geri alıp dolanıp duruyorum işte :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. Hoş geldiniz. ;)
    Video hoşuma gitti. Titreme yoktu. Aksiyon kamerasıyla mı çekildi?
    Sağlığı sıkıntıya sokuyorsa kilolardan kurtulmak lazım. Kışta geldi. Zor vallahi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Zülâl :) Cep telefonumla çekildi bu video, yavaş kaydığımızdan titrememiştir.
      Kilolardan kurtulmak lâzım, bakalım nasıl yapılacak :l

      Sil
  7. Karda bata çıka yürümek hayli efor gerektirir ama ne mamiler yedin kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh işte kızdığım nokta da o zaten, yemedim Burcu, ve fakat üç gün kayarak o az yemenin bile kalorisini harcayamamışım, demek evde daha çok kalori harcıyorum ben.

      Sil
  8. Bir çamaşır bir kilolar ne çektik be! :D

    Dört makine çamaşır yıkasan ne olacak iki gün sonra dört makine daha çıkar. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ne çekiyoruz BT, bitmiyo bitmiyoooo...

      Sil
  9. Vayyy beeeee ♥
    Kupu gibi süzülüyor bizim hatun :)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin Handan abla. 😄 Boşver rtakma kiloyu verirsin nolcak. 😅 Video da çok iyi baya baya kayıyorsun. 😊 Tatiller hep öyle tatile dinlenmek için gidiliyor ama dönüşte ne kadar yorulduğunu anlıyorsun. Yine de güzel geçmiştir her şeye rağmen eminim. Biz kar yüzü göremedik daha İstanbulda.. 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayak tatiline giderken daha dinlenmeyeceğimizi biliyordum Ebrar, ama vücut yorulsa da insanın beyni dinleniyor. Du, gel gelelim biz nerde yatıcaz ne yapıcaz derken beynimiz de dinlenemedi :D

      Hava soğudu gibi, bu gece bir sürpriz yapsa da sabah beyaza uyansak ne güzel olur :)

      Sil