Lütfedip Yanıma Beş Dakika Gelen Oğluşlarla Tatil Planlarımızı Yaptık

Ocak 23, 2018

Hahaha, nankör de olmayayım şimdi neredeyse 19 ve 16 yaşlarındaki delikanlılar anneleriyle tatil plânı yapıyorlarsa o anne daha ne ister ki canım :)

Kısa ve öz plânımız var bu sene :

1. Metehan 'ın laptopunu Şişli' ye tamire götüreceğiz.  O arada Atatürk Müzesi'ni gezip Taksim'deki Japon Lokantası'na da bakabiliriz tabi, boşuna mı geçelim karşıya :)

2. Sinemada hoşumuza giden bir film olursa ona gideceğiz. Bu hafta görmedik ama belki haftaya çıkar bir tane.

3.Evde film keyfi. Sevdiğim eski filmleri izletiyorum çocuklara. Ama öncesinde Japonya' da yediğimiz kızarmış makarnalardan yapacağız. İki tarif gördüm birisinde haşlayıp birisinde haşlamadan kızartıyordu. Bizim yediğimiz sanırım haşlanmamış olandı. Bakalım neye benzeyecek.

4. Kutu oyunu oynama günü.

5. Bir operaya gitmek. Pek opera insanı değilim ama çocukların da deneyimlemesini istiyorum. Bilet bulursam alacağım yarın. (Bilet bulamadık, daha sonraya artık)

6. Klasik müzik konseri bakmıştım ama saati uymadı. Yeni bir konser araştıracağım.

7. Da Vinci sergisini görelim. Geçen seneden alıştım ben sergi gezmeye :) (Bunu Havacılık Müzesi ile değiştirdik)

Eveet, şimdilik bu kadar. Umarım hepsini gerçekleştirebiliriz bunların :)

+ Piknik yaptık.
+Fotoğraf çekme yarışması yaptık
+Bilgehan'ın arkadaşları geldi


Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Ne güzel bir tatil planı olmuş 😊dilerim hepsi olur keyfini çıkarın canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Desene tatil dolu dolu geçecek. Takipteyim efendim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, başarabilirsek öyle olacak Şule :)

      Sil
  3. ben tatilde bir eve girdim 6-7 gün çıkmadım :D gayet güzel etkinlikti ama senin listen de güzelmiş :P
    iyi eğlenceler şimdiden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evden çıkmadan tembellik kısmını bu hafta yapmaktayım Dr Coffee, haftaya kalkkp silkelenelim biraz dedim :)

      Sil
  4. Bende 23 yıldır bir annenin oğluyum. Pek tabii sinemaya gitmişliğimiz, tiyatro izlemişliğimiz olsa da ben biraz daha rahat yetişenlerdenim. O yüzden pek bir yabancıyım bu yaptığınız plana. :) Lakin film önerebilirim.! Önümüzdeki günlerde Labirent filmi vizyona girecek. Türk yapımı komedilerde de çok revaçta isimler var, Aile Arasında, Deliha 2, Arif ve 216 vs. önerebileceğim filmler böyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Berke, bizimkiler rahatsız yetişenlerden gibi mi gözüküyor merak ettim şimdi. Biz her sene plân yaparız, yaparken de herkesin isteklerine göre ayarlarız ki tatil sadece bilgisayar ekranına bakarak geçmesin, birlikte eğlenelim :) Labirent filminin ikincisi kitaptan o kadar başkaydı ki üçüncüsünü izlemek ister miyim bilmiyorum. Teşekkürler öneriler için :)

      Sil
    2. Estağfurullah, rahatsızdan ziyade, ben daha çok kendi halime bırakılmışım demek istedim. :))) Bizim birazda aileden gelen bir durum sanırım, öyle kafamıza esince, canımız isteyince yapıyoruz bu tarz eğlencelikleri. :)

      Sil
    3. Bizim evde üç erkeğimi bir araya getirmek için sıkı plânlama yapmazsam hiçbir şey yapamıyoruz :D Annene sevgiler.

      Bu arada bloğuna geldim ama sadece g+ yorumu kabul ettiğinden yorum yazamıyorum. Onu düzeltebilirsen sevinirim :)

      Sil
  5. Da Vinci sergisi hala açık mı ki? Süresi doldu sanıyordum. Çok güzel fikirler var, iyi eğlenceler :) Umarım güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sergi 7 Nisan'a kadar açıkmış Alice. Teşekkürler :) Umarım öyle olur :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok koşmadan sakin sakin geçireceğim bu sefer Tülin. Çocuklar küçükken asıl koşturuyordum tatillerde :)

      Sil
  7. Oo dolu dolu keyifli bir tatil olacak gibi. İnşallah planlarınızı gerçekleştirisiniz. Bize tatil yok, tam gaz ders çalışmaya devam 😂 Gerçi şikayetim yok sınavdan sonra acısını çıkarırım nasılsa. 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gerçekleştiririz Ebrar.

      Sana sınavlarda Allah zihin açıklığı versin, sonrasında da harika bir tatil olsun :)

      Sil
  8. Kızarmış makarna ha? İlk kez duyuyorum, ne güzel ama böyle planlar yapan anneler o kadar az ki, maşallah diyorum size her zaman dediğim gibi, iyi eğlenceler, iyi gezmeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de orada görmüştük Müjde, çok sevmiştik. Bakalım aynısından yapabilecek miyiz :)

      Valla Berke'nin yorumunu görünce ben oğlanları rahatsız mı ediyorum moduna girdim ama hahaha, biraz daha rahatsız olacaklar artık :) Teşekkür ediyorum canım :)

      Sil
  9. Ben her güne bir etkinlik diyordum ama dün su kaynattım ahahahaaa :) Ama senin su kaynatmayacağını biliyorum. Kolay gele üçünüze de ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her güne olmuyor Şebo, arada boş bırakmak lâzım yoksa eğlenmek yerine görev yapmaya dönüyor olay :) Sağolasın canım.

      Sil
  10. Da Vinci sergisine gittim ve tavsiye etmiyorum..
    Taksim Japon Lokantısına bizde talibiz..
    İlk gitmeyi arzu ettiğim film Tom Hanks The Post mükkemmel olduğunu duydum..
    Bizde benzer planları haftaya yapacağız hazır ben evdeyken:):)
    iyi gezmeler şekerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, o zaman uğraşıp o kadar uzaklara gitmeyelim Kahve Zamanı, başka bir şey bulayım yerine.

      Taksim'e giderken haber verelim size de, ne güzel olur birlikte :)

      Hazır evdeyken tadını çıkartın bence de :)

      Sil
  11. Bence en güzeli delikanlıların aileyle tatil yapma planlarına katılmaları.İyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Mehtap, birlikte plân yapma kısmı en keyiflisi oluyor her zaman :) Teşekkürler :)

      Sil
  12. Keyifli tatiller, opera ve konser fikrinizi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bilet bulamadık Gül, cumartesi başarabilirsek bir ay sonrakine almaya çalışacağız.

      Sil